کشتی فرنگی

اردوی تیم ملی کشتی آزاد امروز به انتها می رسد

به گزارش خبرنگاران، در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی دومین اردوی خود برای حضور رقابت های قهرمانی آسیا را طی روزهای 2 تا 13 فروردین ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار کرد، آزادکاران نیز عصر امروز پس از تمرین کشتی به دومین مرحله از تمرینات خود برای...

5 خرداد 1401

پژمان پشتام صاحب مدال برنز شد

به گزارش خبرنگاران، ملاقات رده بندی وزن 82 کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهانی امروز در شهر اسول نروژ برگزار گردید که طی آن پژمان پشتام به مصاف زابو از مجارستان رفت. پشتام در این ملاقات با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

5 آبان 1400

چراغ سبز فدراسیون کشتی به استعفای عجیب محمد بنا

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته فصلی دیگر از سریال استعفاهای دوره ای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی تکرار شد. تصمیمی که اهالی کشتی چندان با آن بیگانه نیستند و آقای خاص کشتی ایران را با این خصیصه می شناسند. گویا محمد بنا بعد از نشست اخیر خود با...

29 مهر 1399

اعلام ترکیب تیم کشتی فرنگی ایران در مسابقات جوانان جهان

ترکیب تیم کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت های جهانی استونی اعلام شد.

17 شهریور 1398

چهار نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند

چهار ملی پوش کُشتی کشورمان به دیدار فینال و سه نماینده به دیدار رده بندی مسابقات بین المللی جایزه بزرگ گرجستان راه یافتند.

14 شهریور 1398

ترکیب نهایی فرنگی کاران برای حضور در جام تورلیخانوف اعلام شد

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در راستای برنامه های آماده سازی خود برای شرکت در رقابت های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک، روزهای 4 و 5 خردادماه در رقابت های جام تورلیخانوف قزاقستان در شهر آلماتی این کشور حاضر می گردد.

30 تیر 1398

مسابقات کشتی انتخابی تیم های ملی، نفرات راه یافته به نیمه نهایی تعیین شدند

نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات روز سوم مرحله اول انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان تعیین شدند.

24 اردیبهشت 1398

محمد دلیریان: اگر رئیس بعدی فدراسیون کشتی بنا و محمدی را نخواست تکلیف چه می گردد؟

محمد دلیریان، عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: فردا که رئیس جدید فدراسیون انتخاب گردد، شاید به هر دلیلی نخواست با این سرمربیان کار کند، آن وقت تکلیف کشتی چه می گردد؟

23 فروردین 1398