محمد دلیریان: اگر رئیس بعدی فدراسیون کشتی بنا و محمدی را نخواست تکلیف چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ بازی، محمد دلیریان، عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: فردا که رئیس جدید فدراسیون انتخاب گردد، شاید به هر دلیلی نخواست با این سرمربیان کار کند، آن وقت تکلیف کشتی چه می گردد؟

محمد دلیریان: اگر رئیس بعدی فدراسیون کشتی بنا و محمدی را نخواست تکلیف چه می گردد؟

محمد دلیریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بازی در مورد اینکه گفته می گردد با برخی از اعضای شورای فنی برای انتخاب محمد بنا تماس گرفته نشده است، گفت: فدراسیون کشتی با من تماس گرفت. وقتی صحبت محمد بنا مطرح شد، از بنی تمیم پرسیدم برای محمد بنا ابلاغ زده اید، که تایید کرد. درواقع او را انتخاب نموده بودند بعد تماس گرفتند.

وی ادامه داد: همه رسانه ها و مردم از انتخاب بنا استقبال نموده اند، من نظرم همان است که در گذشته بود. به هرحال بنا هم می آید که تیمش نتیجه بگیرد. واکنش اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی به انتصاب محمد بنا محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد

دلیریان در خصوص اینکه گفته می گردد محمد بنا و غلامرضا محمدی ابلاغ شان را از وزیر ورزش گرفته اند، توضیح داد: چیزی که من دیدم حمید بنی تمیم برای آنها ابلاغ زده بود، نه وزیر. آنها فقط نزد وزیر رفتند و وزیر ورزش تاکید نموده بود که این دو مربی تا المپیک 2020 هستند، ولی بحث اینجاست که فردا که رئیس جدید فدراسیون انتخاب گردد، شاید به هر دلیلی نخواست با این سرمربیان کار کند، آن وقت تکلیف چه می گردد؟ مگر اینکه قرار باشد خود بنی تمیم رئیس فدراسیون کشتی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمد دلیریان: اگر رئیس بعدی فدراسیون کشتی بنا و محمدی را نخواست تکلیف چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد دلیریان: اگر رئیس بعدی فدراسیون کشتی بنا و محمدی را نخواست تکلیف چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید