گریس ایرانی فراوری شد

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از معاونت علمی و فناوری، ودود نطاقی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، گریس های کمپلکس آلومینیوم، لیتیوم، کمپلکس کلسیم و بنتون از جمله محصولات تولیدی این شرکت است.

گریس ایرانی فراوری شد

وی در شرح کاربرد گریس در صنایع، گفت: گریس ماده روانکاری است که در ساختار آن از پرکننده استفاده شده تا بتواند به قطعات متحرک چسبیده و تحت نیروی جاذبه یا فشار کارکرد از قطعه جدا نگردد. از گریس برای روانکاری جاهایی استفاده می گردد که امکان روانکاری مکرر توسط روانساز مایع وجود نداشته یا مقرون به صرفه نباشد. گریس ها بر خلاف روغن ها وظیفه خنک کنندگی و پاک کنندگی را نمی توانند انجام دهند.

این فعال فناور ادامه داد: گریس های چندمنظوره شرکت در انواع بسته بندی از قوطی های 100 گرمی تا بشکه های 180 کیلوگرمی دارای بالاترین عملکرد در میان گریس های مشابه است و برای روانکاری انواع برینگ های وسایل نقلیه سبک و سنگین بهترین گزینه است.

نطاق اضافه نمود: روغن های صنعتی و موتور را هم در مجموعه فناوران فراوری می کنیم و در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان همچنین اعلام کرد: این شرکت دارای یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های تحقیقاتی (ساخت و طراحی) و کنترل کیفیت در زمینه روانکارها (انواع روغن وگریس) در ایران است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گریس ایرانی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریس ایرانی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید