پارک ناژوان اصفهان

به گزارش وبلاگ بازی، در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای اصفهان یعنی پارک ناژوان را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از پارک های جنگلی خوش آب و هوا و بسیار زیبای اصفهان است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

پارک ناژوان اصفهان

منطقه جنگلی پارک ناژوان از معدود باغ های اصفهان است که از جریان توسعه و توسعه شهر تا میزان ای ایمن مانده و همچنان به هوای شهر لطافت و تازگی می بخشد. زیر نظر مدیریت طرح ساماندهی ناژوان که وابسته به شهرداری اصفهان است در این باغ فضاهایی چون تله سیژ، زمین های ورزشی، استخر، کمپینگ، زمین های بازی بچه ها، ایستگاه های درشکه سواری، اسب سواری، قایق رانی و محوطهٔ دوچرخه سواری فراهم شده و برای عموم قابل استفاده است.

ناژوان با زمینهای کشاورزی، باغ های دو سویه و رودخانه زاینده رود با توسعه شهری محصور شده است. اراضی محدوده ناژوان به علت دارا بودن پوشش سبز و عبور رودخانه از آن در مجموع اقلیم معتدلتری نسبت به اصفهان دارد و دسترسی به آن به وسیله بزرگراه شهید حبیب اللهی و خیابان الفت و عبور از پل زاینده رود در مجاورت باغ پرندگان امکان پذیر می باشد. این گردشگاه یکی از نقاط سرسبز و خرم حاشیه زاینده رود می باشد و سرچشمه بیشتر مادی های شهر اصفهان از این منطقه ناژوان است.

این پارک جنگلی بسیار خرم و زیبا به وسعت 1200 هکتار در حاشیه شمالی و جنوبی رودخانه زاینده رود واقع است که به وسیله اراضی کشاورزی، باغ های دو سویه و رودخانه زاینده رود با توسعه شهری محصور شده است. اراضی محدوده ناژوان به علت دارا بودن پوشش سبز و عبور رودخانه از آن در مجموع اقلیم معتدلتری نسبت به اصفهان دارد و دسترسی به آن به وسیله بزرگراه شهید حبیب اللهی و خیابان الفت و عبور از پل زاینده رود در مجاورت باغ پرندگان امکان پذیر می باشد. این گردشگاه یکی از نقاط سرسبز و خرم حاشیه زاینده رود میباشد و سرچشمه بیشتر مادی های شهر اصفهان از این منطقه ناژوان است.

رطوبت بیشتر، وزش نسیم های محلی و اختلاف دما با شهر شرایط بسیار مناسبی را از نظر آب و هوایی برای این بخش از پیرامون شهر ایجاد می نماید که همراه با چشم میزانای زیبا، جاذبه بسیار زیادی را برای شهروندان در زمینه گذران اوقات فراغت، سرگرمی، پیاده روی و ورزش فراهم نموده است.

منبع: تاپ تراول

به "پارک ناژوان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ناژوان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید