وراتی: داور چند بار در جریان بازی به من گفت گمشو!، تا سرانجام جنگیدیم و بهتر از منچسترسیتی بودیم

به گزارش وبلاگ بازی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن هم به مانند آندر هررا از رفتار داور هلندی بازی شب گذشته این تیم با منچسترسیتی انتقاد کرد.

وراتی: داور چند بار در جریان بازی به من گفت گمشو!، تا سرانجام جنگیدیم و بهتر از منچسترسیتی بودیم

به گزارش وبلاگ بازی، مارکو وراتی پس از شکست 2 - صفر شب گذشته (سه شنبه) پاری سن ژرمن در خانه منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف PSG از دور رقابت ها با قبول شکست 4- یک در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت، در گفت وگو با رادیو مونت کارلو فرانسه در انتقاد از بیورن کوئیپرس داور هلندی بازی گفت: داور چند بار در جریان بازی به من گفت گمشو! اگر من به داور گفته بودم گمشو، 10 بازی محروم شده بودم. من در جریان بازی زیاد با داور صحبت می کنم، اما هرگز به داور نمی گویم گمشو.

وی همچنین در مورد بازی گفت: بابت حذف از لیگ قهرمانان البته که ناراحت هستیم چون ما باور داشتیم که می توانیم به فینال برسیم. تا زمانی که دی ماریا کارت قرمز بگیرد (دقیقه 69) ما در بازی بودیم و موقعیت هایی روی دروازه منچسترسیتی خلق کردیم و بازی بهتری را نسبت به من سیتی به نمایش گذاشتیم. متأسفانه روی اولین فرصتی که آنها به دست آوردند، دروازه مان باز شد.

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در خاتمه گفت: ما تا خاتمه جنگیدیم و هر کاری که می توانسیتم را انجام دادیم. ما برای دومین فصل متوالی در جمع چهار تیم خاتمهی لیگ قهرمانان حضور داشتیم که این اتفاق خوبی است. بابت حذف مان متأسفیم، اما دوباره تا پای مرگ کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وراتی: داور چند بار در جریان بازی به من گفت گمشو!، تا سرانجام جنگیدیم و بهتر از منچسترسیتی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: داور چند بار در جریان بازی به من گفت گمشو!، تا سرانجام جنگیدیم و بهتر از منچسترسیتی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید