واشنگتن: نگران وخیم شدن کووید 19 در ایران هستیم!

به گزارش وبلاگ بازی، ترامپ تصویب بسته حمایت مالی از مردم آمریکا در دوره شیوع کرونا را به بعد از انتخابات موکول کرد اما در اقدامی فریبکارانه، برای مردم ایران که از قضا تحریمشان نموده، ابراز نگرانی می نماید!

واشنگتن: نگران وخیم شدن کووید 19 در ایران هستیم!

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از خبرگزاری مهر، مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پیامی توئیتری که به زبان فارسی منتشر شد؛ درباره شرایط کرونا در ایران ابراز نگرانی کرد و مدعی شد: ایالات متحده از وخیم تر شدن شرایط کووید 19 در ایران نگران است و پیشنهاد یاری خود را که برای اولین بار در ماه فوریه ارائه شد؛ تکرار می نماید.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی این ادعای به ظاهر خیرخواهانه را مطرح می نماید که کاخ سفید این روزها به خانه ارواح تبدیل شده و از دونالد ترامپ رئیس جمهور گرفته تا همسر، مشاوران و سخنگوی مطبوعاتی وی، همه به دلیل بی اعتقادی به پروتکل های بهداشتی و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به کووید 19 مبتلا هستند.

این در حالی است که 210 هزار نفر از مردم آمریکا به دلیل سوء مدیریت دولت واشنگتن جان خود را از دست داده اند. همزمان، ترامپ که نمی خواهد حزب دموکرات آمریکا دستاورهای مقابله با کرونا را به نام خود ثبت کند؛ از توقف مذاکره با آنها درباب بسته حمایت مالی در دوره شیوع کرونا خبر داده و می گوید: به محض آنکه در انتخابات پیروز شدم این کار را در اولویت قرار می دهم.

اکنون، مردی که رفاه مردم کشورش را فدای دعواهای حزبی و اهداف انتخاباتی می نماید؛ نگران حال مردم ایران شده و البته لازم نیست یادآوری کنیم او همان کسی است که علیه ایران کارزار فشار حداکثری راه انداخته و با اعمال تحریم های غیرانسانی، فرایند مبارزه با کرونا را برایشان سخت نموده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "واشنگتن: نگران وخیم شدن کووید 19 در ایران هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن: نگران وخیم شدن کووید 19 در ایران هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید