نظری افشار: کادرفنی تیم ملی والیبال از انتقادهای سازنده استقبال کند

به گزارش وبلاگ بازی، ملی پوش سابق والیبال ایران گفت: از نظر من کادرفنی باید نسبت به تخریب ها بی تفاوت باشد و از انتقادهای سازنده استقبال کند.

نظری افشار: کادرفنی تیم ملی والیبال از انتقادهای سازنده استقبال کند

فرهاد نظری افشار در گفت وگو با وبلاگ بازی، درباره صعود تیم ملی والیبال ایران به بازی های المپیک 2020 توکیو، شرح داد: این اتفاق باید رخ می داد و غیر از این هم انتظار دیگری نداشتیم. در تیم های آسیایی تنها حریف جدی ایران تیم استرالیا بود که حذف شد. دیگر حریف جدی ما چین بود، اما چینی ها در این گونه مسابقات ترسو هستند. من هربار با چین بازی داشته ایم، پیش بینی ام نتیجه سه بر صفر بوده که همین اتفاق هم می افتد.

او در خصوص پست اینستاگرامی ایگور کولاکوویچ که با واکنش هایی همراه بود نیز گفت: واکنش او را ندیده ام که چه بوده ولی شخصیت او را می شناسم و انسان خوبی است اما با توجه به عقبه والیبال ایران در آسیا و دنیا، کسب سهمیه باید برای ما رخ می داد. به هر حال او هم مانند بازیکنان زحمت کشیده و خستگی سفرها و اردوها را به جان خریده است. خوشبختانه تیم ملی توانست بازی های خوبی را به نمایش بگذارد.

ملی پوش سابق والیبال ایران ادامه داد: شرایط کشور به دلیل اتفاقات اخیر به گونه ای نبود که بخواهیم تبلیغ و شادی کنیم ولی این موضوع کار بزرگی بود که والیبالیست های ما انجام دادند. هر تیمی ممکن است منتقدانی داشته باشد چون سلیقه ها متفاوت است اما اگر شخصی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم باید به نظرات او احترام گذاشته و حمایتش کنیم. او نباید تخریب گردد چون همه نقاط قوت و ضعف دارند، بهتر است نقاط ضعف را رفع کنیم. البته نقاط ضعف از راه دور حل نمی گردد و کسانی که انتقاد می نمایند از جامعه والیبال هستند و باید به نکاتی که مطرح می نمایند گوش کرد. از نظر من کادرفنی باید نسبت به تخریب ها بی توجه و به انتقادهای سازنده توجه کند.

او با بیان اینکه شهرام محمودی عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی داشت، اظهار کرد: شهرام بعد از دو سه سال آمد و شاید از نظر بدنی شرایط خوبی را نداشت، اما حضورش در زمین قوت قلب برای بازیکنان کم تجربه تر بود. در مجموع ما ترافیک خوبی در پست پشت خط زن داریم که امیدوارم با آماده شدن نفراتی چون غفور، شهرام و یلی در بازی های المپیک هم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

نظری افشار در پاسخ به این سوال که برای موفقیت تیم ملی در المپیک چه اقداماتی باید کرد، گفت: مطمئنا مسائلی چون فراهم کردن بازی های تدارکاتی، آماده سازی تیم از نظر روانی، برگزاری اردوهای منسجم تر و ... نیازهایی است که باید رفع شوند و به نظر من با آمدن داورزنی این اتفاق رخ خواهد داد. ان شاءالله یک تیم قدرتمند رادر المپیک داشته باشیم و بازی های خوبی به نمایش بگذاریم. در خاتمه هم بگویم که باید از این بازیکنان به اندازه کاری که انجام داده اند، تقدیر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نظری افشار: کادرفنی تیم ملی والیبال از انتقادهای سازنده استقبال کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری افشار: کادرفنی تیم ملی والیبال از انتقادهای سازنده استقبال کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید