مقایسه شورولت تراورس با شورولت تاهو

به گزارش وبلاگ بازی، در این گزارش مشخصات شورولت تراورس سال 2021 در مقابل شورولت تاهو سال 2021 را آنالیز کردیم.

مقایسه شورولت تراورس با شورولت تاهو

به گزارش وبلاگ بازی؛ بسیاری از خودروها در بازارهای جهانی خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به شورولت تراورس و شورولت تاهو اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، شورولت تراورس و شورولت تاهو این روز ها خودروهای مورد پسندی هستند و می توان آنها را جزو برترین خودروهای شاسی بلند در نظر گرفت.

این 2 خودرو ممکن است از نظر میزان با یکدیگر کمی متفاوت باشند اما از نظر تکنولوژی و مشخصات فنی نزدیک به یکدیگر هستند. یکی از این 2 شاسی بلند یک کراس اوور است (نه یک SUV) که به علت ساختار یکپارچه بدنه و دیفرانسیل جلو اینگونه است. با این وجود، هر دو می توانند سه ردیف مسافر را با تجهیز مناسب حمل نمایند و اکثریت قریب به اتفاق آن هایی که فروخته می شوند، نیرو را به هر چهار چرخ می فرستند.

تراورس: شورلت تنها یک موتور 3.6 لیتری V6 را در تراورس ارائه می دهد که 300 اسب بخار قدرت دارد و در عین حال 266 پوند فوت گشتاور را ارائه می دهد و تعویض دنده به وسیله گیربکس 9 سرعته اتوماتیک انجام می گردد.

تاهو: انتخابی از موتور های V8 بنزینی در دسترس خریداران جدیدترین تاهو است. شورلت تنها یک موتور 5.3 لیتری V8 را در تراورس ارائه می دهد که 355 اسب بخار قدرت دارد و در عین حال 383 پوند فوت گشتاور را ارائه می دهد که مجهز به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک است.

یک انتخاب بسیار بهتر، پیشرانه 6.2 لیتری V8 اختیاری است که با همان گیربکس 10 سرعته اتوماتیک، 420 اسب بخار قدرت و 460 گشتاور فراوری می نماید. شورولت بعلاوه اکنون توربودیزل 3.0 لیتری را در تاهو عرضه می نماید که اسب بخار در آن 277 است، اما گشتاور 6.2 مطابق با 460 پوند فوت است.

تراورس: بعضی از مدل های تراورس شامل وسایل لوکس مانند جایگاه های تهویه شده و جایگاه های ردیف دوم گرم شونده هستند. شارژ بی سیم به عنوان استاندارد در تریم های پرزوت بالا به نظر می رسد و بعلاوه دارای سیستم یاری های راننده مانند کروز کنترل تطبیقی و ترمز اتوماتیک رو به جلو است.

وظایف Infotainment به وسیله یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی (در مدل های پایه 7.0 اینچی) انجام می گردد، در حالی که کنترل آب و هوای سه منطقه ای در همه تریم ها استاندارد است.

تاهو: تاهو دارای یک صفحه نمایش اطلاعات تفریح استاندارد 10.2 اینچی آن را در بخش فناوری به روز نگه می دارد، در حالی که یک صفحه نمایش 15.0 اینچی هد آپ در تریم های بالاتر موجود است. معماری بدنه روی قاب تاهو سنگین است، سیستم تعلیق سنتی آن فضای زیادی را مصرف می نماید و موتور پایه آن در زمان دیگری ریشه دارد.

در حالی که تاهو ممکن است با موتور های V8 و ساختار بدنه روی قاب خود قدیمی گردد، اما کیت کافی برای رقابت در بخش خود را دارد. با این حال، هر کسی که از هوندا CR-V یا هیوندای سانتافه خرید کند، در تراورس احساس راحتی بیشتری خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مقایسه شورولت تراورس با شورولت تاهو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه شورولت تراورس با شورولت تاهو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید