مسابقات جهانی تکواندو در منچستر ، از دوربین های 360 درجه تا حضور باخ

به گزارش وبلاگ بازی، مسابقات جهانی منچستر انگلیس یکی از معتبرترین رقابت های تکواندو است. به همین دلیل هم توماس باخ برای تماشای این مسابقات راهی این شهر شده است.

مسابقات جهانی تکواندو در منچستر ، از دوربین های 360 درجه تا حضور باخ

با نزدیک شدن به بزرگ ترین رویداد جهانی تکواندو در منچستر، اخبار جدیدی هم از این رویداد مهم به طور لحظه منتشر می گردد. بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 25 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می گردد که تیم ملی تکواندوی ایرن به دنبال سومین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات است. گروه اول تیم ملی تکواندو ایران شب گذشته راهی انگلیس شد و بعد از ورود به شهر منچستر هم در هتل محل اقامت خود اسکان پیدا کرد.

انگلیس برای نخستین بار است که میزبانی این رقابت ها را برعهده دارد. مسابقات با حضور 975 هوگوپوش از 150 کشور در سالن آرنا منچستر و بر روی 7 شیاپ چانگ پیگیری می گردد.

این رویداد فرصت خوبی برای رسیدن به المپیک2020 - توکیو به حساب می آید و چشم اندازی برای دوستداران و هواداران تکواندو است تا آماده بازی های المپیک شوند.

رییس کمیته بین المللی المپیک مهمان ویژه رقابت های جهانی تکواندو

توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک ((IOC که در دوره گذشته مسابقات جهانی هم حضور داشت در این دوره نیز مهمان ویژه رقابت ها است. مهمانان دیگری نیز از کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های بین المللی در مراسم افتتاحیه شرکت می نمایند. حضور توماس باخ در این رقابت ها نشان از اهمیت این دوره از مسابقات جهانی دارد.

استفاده از دوربین های 360 درجه در مسابقات

با اعلام کمیته برگزاری در این رقابت ها نیز برای نخستین بار همانند مسابقات قهرمانی گرنداِسلم 2017 از دوربین های مجهز و پیشرفته 360 درجه (تصویربرداری چهار بعدی) استفاده می گردد و مبارزات مرحله نیمه نهایی و فینال با این دوربین ها تصویربرداری می گردد.

دوربین ها در تمام زوایای شیاپ چانگ نصب شده اند تا با یک اسکن 360 درجه از تکنیک های جذاب هوگوپوشان، جلوه های بصری را برای تماشاچیان این رویداد به نمایش بگذارد. استفاده از این دوربین های چهار بُعدی در برنامه بازی های المپیک نیز قرار گرفته است.

حضور تیم پناهندگان در آوردگاه جهانی

حضور تیمی با نام تیم پناهندگان در مسابقات جهانی از سیاست های فکری و مثبت فدراسیون جهانی تکواندو و نشان دهنده متعهد بودن این فدراسیون به مقام والای انسانی در سراسر جهان است که به ورزشکاران پناهنده نیز مجوز حضور در رقابت ها را می دهد؛ این فرصت برای تمام تکواندوکاران پناهنده جهان الهام بخش و امیدوارنماینده است.

برگزاری کنفرانس و شورای فدراسیون جهانی تکواندو

همچنین نشست ها و فعالیت هایی نیز پیش از مسابقات قهرمانی جهان برگزار می گردد. روز یکشنبه - 22 اردیبهشت ماه، کنفرانس یک روزه ای با حضور چانگ وان چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو و کلود مارشال مسئول هماهنگی ورزشی پناهندگان سازمان ملل برگزار می گردد که در آن توسعه اجتماعی ورزش و ایمنی در ورزش مورد آنالیز قرار می گیرد.

23 اردیبهشت ماه نشست شورای فدراسیون جهانی تکواندو و 24 اردیبهشت ماه نیز مجمع عمومی فدراسیون جهانی برگزار می گردد.

مراسم انتخابات کمیته ورزشکاران تکواندو جهانی نیز از برنامه های این روزها است و در آن 11 کاندیدا برای کسب چهار کرسی با یکدیگر به رقابت می پردازند؛ نتایج انتخابات در انتهای مراسم اعلام خواهد شد.

دکتر چو، رییس فدراسیون جهانی معتقد است: مسابقات قهرمانی جهان، با توجه به تعداد ورزشکاران و کشورهای شرکت نماینده، بزرگ ترین رویداد در جهانی تکواندو است و منچستر می تواند این فرصت بی نظیر را در تاریخ خود به ثبت برساند و به عنوان یکی از میراث داران بزرگ، نام خود را ماندگار کند.

5

منبع: ایران ورزشی

به "مسابقات جهانی تکواندو در منچستر ، از دوربین های 360 درجه تا حضور باخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات جهانی تکواندو در منچستر ، از دوربین های 360 درجه تا حضور باخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید