مراسم تشییع پیکر نادر باقری برگزار گشت

به گزارش وبلاگ بازی، مراسم تشییع و تدفین دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور پیشکسوتان این باشگاه برگزار گشت.

مراسم تشییع پیکر نادر باقری برگزار گشت

به گزارش وبلاگ بازی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم تشییع پیکر زنده یاد نادر باقری مربی و دروازه بان پیشین پرسپولیس، صبح امروز (جمعه) با حضور پیشکسوتان فوتبال ایران و پرسپولیس، مقام های ورزش و فوتبال و مدیرعامل و مقام های باشگاه پرسپولیس، از مقابل منزل او در هشتگرد تشییع شد. در این مراسم که تعداد زیادی از قدیمی ها حضور داشتند، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه علی پروین، محمد پنجعلی و افشین پیروانی هم از حاضران در این مراسم بودند.

محمود خوردبین، حسین عبدی، محمود خوراکچی، جمشید شاه محمدی، رضا جباری، حسن خانمحمدی، پایان رأفت، اسماعیل حلالی، مهدی عرب، محمود کلهر، کوروش برمک، رضا رضایی منش، اکبر یوسفی، اصغر مدیرروستا، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، محمدحسین نژادفلاح و بسیاری دیگر از چهره های فوتبال ایران، از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

تعدادی از اهالی فوتبال و پرسپولیس از جمله احمدرضا عابدزاده، حمید درخشان، محمد خاکپور، بهزاد داداش زاده، بهنام طاهرزاده و محمدرضا مهدوی هم در مراسم خاکسپاری حضور یافتند.

پیکر پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس از مقابل منزل او به سمت بی بی سکینه تشییع شد تا در آنجا آرام بگیرد.

مراسم ختم آن مرحوم روز یکشنبه 22 دی از ساعت 14 تا 16 در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک ولیعصر (عج) هشتگرد و مراسم شب هفتم از ساعت 13:30 تا 15 روز چهارشنبه 25 دی در مسجد نور میدان فاطمی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مراسم تشییع پیکر نادر باقری برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تشییع پیکر نادر باقری برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید