مجوز 21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر شد

به گزارش وبلاگ بازی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز 21 نشریه دانشجویی در این دانشگاه اطلاع داد.

مجوز 21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ بازی به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات که با حضور سید احمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضاء ستادی و استانی (ویدئو کنفرانس) برگزار گردید، مجوز 21 نشریه دانشجویی این دانشگاه صادر شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این باره گفت: در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه، با مجوز 21 نشریه دانشجویی برای واحدهای استانی فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی موافقت بعمل آمد.

وی اضافه نمود: صدور مجوز نشریات در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرایند رو به رشد داشته است که با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع بیماری کرونا، امیدواریم این نشریات دانشجویی بتوانند با استفاده از بستر مجازی و با اولویت انتشار بصورت الکترونیکی، ارتباط با مخاطبین و دانشجویان را بصورت حداکثری حفظ نموده و در جهت نشاط ­آفرینی و مهارت ­افزایی در سطح دانشگاه حرکت کند.

در ادامه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دبیر کمیته، گزارشی از اقدامات صورت­ گرفته در مورد بارگذاری اطلاعات نشریات در سامانه جامع نشریات دانشگاهی وزارت علوم، ارائه کرد.

همچنین در این جلسه در مورد تدوین دستورالعمل خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی و نحوه انتخاب نام نشریات بحث و آنالیز انجام شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "مجوز 21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز 21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید