فرجی چگونه در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد؟

به گزارش وبلاگ بازی، آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته با ثبت نام رئیس پیشین این فدراسیون همراه بود.

فرجی چگونه در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بازی، امروز (چهارشنبه) آخرین مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته بود و محمد صادق فرجی به عنوان غافلگیری بزرگ این انتخابات با حضور در فدراسیون کاراته برای احراز دوباره این پست ثبت نام کرد.

این در حالی بود که فرجی 14 آذرماه و یک روز پیش از انتها مهلت منع حضور مدیران بازنشسته استعفای خود را به محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تقدیم نموده بود.

فرجی همچنان به دریافت نامه بازگشت به کار خود و استفاده از قانون ماده 60 برای بازگشت به کار امیدوار است و حتی قول دریافت این نامه تا انتها هفته آینده را گرفته تا موانع موجود بر سر حضور خود در فدراسیون کاراته را از مقابل بردارد. او با توجه به همین موضوع بار دیگر برای حضور در این فدراسیون ثبت نام کرد.

رئیس پیشین فدراسیون کاراته با توجه به این موضوع، در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون کاراته در انتخابات ثبت نام کرد تا با دریافت نامه خود مسئله ای برای حضور در انتخابات نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرجی چگونه در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرجی چگونه در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید