عرضه تلویزیون عمودی Sero سامسونگ

به گزارش وبلاگ بازی، کاربران با استفاده از این نمایشگر مخصوصا در حالت عمودی می توانند از پلت فرم هایی مثل اینستاگرام، اسنپ چت، توییتر، تیک تاک و یوتیوب لذت ببرند. تصور کنید که روی این تلویزیون همزمان چند توییت را می توانید ببینید.

عرضه تلویزیون عمودی Sero سامسونگ

شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2020 اعلام نمود که تلویزیون عمودی Sero این شرکت در بازار ایالات متحده نیز عرضه می گردد. این تلویزیون 43 اینچی به نمایشگر 4 K. و اسپیکر های 60 واتی که داخل استند نمایشگر قرار گرفته اند مجهز شده است.

این تلویزیون همچنین به جای پایه روی چرخ هم قرار می گیرد تا از این طریق امکان انتقال آسان به اطراف هم وجود داشته باشد. سامسونگ می گوید تلویزیون عمودی Sero برای نسل موبایل طراحی شده است. نسل موبایل همان افرادی هستند که نمی دانند تماشای ویدئو روی نمایشگری به غیر از نمایشگر موبایل چه حسی دارد.

این تلویزیون امکان اتصال به دستگاه های گلکسی را داشته و البته از ایرپل شرکت اپل هم پشتیبانی می نماید. پس از اتصال زمانی که گوشی را به صورت افقی یا عمودی بچرخانید، تلویزیون هم به همان صورت به حالت افقی یا عمودی درمی آید.

این تلویزیون نه تنها برای نمایش فیلم بلکه برای گشت و گذار در شبکه های اجتماعی هم بسیار مناسب و لذت بخش است. کاربران با استفاده از این نمایشگر مخصوصا در حالت عمودی می توانند از پلت فرم هایی مثل اینستاگرام، اسنپ چت، توییتر، تیک تاک و یوتیوب لذت ببرند. تصور کنید که روی این تلویزیون همزمان چند توییت را می توانید ببینید.

علاوه بر این، زمانی که از این تلویزیون استفاده نمی کنید، می توانید به عنوان قاب عکس دیجیتال از Sero بهره ببرید. البته قابلیت استفاده از اسپیکر های قدرتمند این تلویزیون برای پخش موزیک هم وجود دارد. سامسونگ فعلا قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون عمودی Sero در بازار ایالات متحده را اعلام نکرده است.

منبع: فرادید

به "عرضه تلویزیون عمودی Sero سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه تلویزیون عمودی Sero سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید