طرح فهام در اردبیل اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ بازی، خبرنگاران/اردبیل همزمان با سراسر کشور طرح فهام با موضوع فرهنگ و هنر مساجد ایران در اردبیل برگزار می گردد.

طرح فهام در اردبیل اجرا می گردد

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل امروز 10 بهمن در نشست با وبلاگ بازی در اردبیل اظهار کرد: طرح فهام با محتوای فرهنگ و هنر مساجد کشور و در راستای غنی سازی نقش مسجد و موضوع قرار دادن آن در مسایل فرهنگی و هنری برگزار می گردد و ستاد اجرایی این طرح در استان اردبیل نیز راه اندازی شده است.

نادر سقا با اشاره به فعالیت 520 کانون فرهنگی و هنری مساجد در اردبیل اعلام کرد: در تمامی این کانون های برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می گردد که در کنار آن با فعال شدن سامانه بچه های مسجد با هدف شناسایی و معرفی فعالیت های خلاقانه و معرفی الگوهای برتر مساجد این طرح ها با پیشرفت مناسبی در اردبیل به پیش می رود.

وی اعلام کرد: در طرح فهام از 181 کانون برتر کشور تجلیل می گردد و در اوایل اسفندماه با معرفی برترین ها استان پایتخت فرهنگ و هنر نیز برگزیده خواهد شد که امیدواریم با فعالیت های متعالی در مساجد اردبیل بتوانیم این افتخار را برای اردبیل کسب کنیم.

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در اردبیل اطلاع داد و اعلام کرد: در این ایام و در 12 بهمن ماه همزمان با ورود اما راحل به میهن اسلامی راس ساعت 9:33 دقیقه سرودهای انقلابی و حماسی از مساجد استان به ویژه مساجد منتخب پخش خواهد شد.

سقا همچین برگزاری برنامه 10 مسجد 10 شب را یادآور شد و گفت: اعزام روحانیون به مساجد به ویژه مساجد روستایی و مناطق محروم و تببین گام دوم انقلاب، بازگویی خاطرات انقلاب و اجرای طرح شنبه ها با کتاب به مدت دو هفته و معرفی کتاب های انقلابی به جوانان و نوجوانان را از جمله برنامه های کانون مساجد در دهه فجر است.

وی اعلام کرد: همچنین در این ایام 10 کانون فرهنگی و هنری مساجد نیز افتتاح خواهد شد و در شهرستان ها نیز در 41 مسجد به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه هایی با موضوع انقلاب و دهه فجر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طرح فهام در اردبیل اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح فهام در اردبیل اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید