سی امین نمایشگاه بین اللملی چاپ تهران از 22 تا 25 آذر 1402 برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بازی، جلیل غفاری رهبر، رئیس هیات مدیره شرکت آروین مهر فجر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری سی امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران، گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته مجوز برگزاری این رویداد از 22 تا 25 آذر صادر شده است.

سی امین نمایشگاه بین اللملی چاپ تهران از 22 تا 25 آذر 1402 برگزار می گردد

وی با بیان اینکه به زودی پیش ثبت نام برگزاری نمایشگاه شروع خواهد شد، ادامه داد: هر سال شرکت های فعال در این حوزه دستاوردها، محصولات خود را برای بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت به نمایش می گذارند و با توجه به شرایط کنونی بازار، فعالیت ها و نوآوری های خود را ارائه می دهند.

غفاری رهبر با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته به عنوان بزرگترین رخداد تجاری صنعت چاپ ایران سالانه برگزار می گردد، اضافه کرد: معمولا جمع گسترده ای از شرکت های داخلی و خارجی در زمینه صنعت چاپ، بسته بندی و ماشین آلات برگزار می گردد.

وی اعلام کرد: برای نمایشگاه سال جاری، همانند ادوار گذشته کوشش داریم با دعوت از هیات های تجاری داخلی و خارجی و برگزاری کارگا ه های آموزشی، نوعی پویایی در نمایشگاه ایجاد کنیم.

سی امین نمایشگاه بین اللملی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته 22 تا 25 آذر ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سی امین نمایشگاه بین اللملی چاپ تهران از 22 تا 25 آذر 1402 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی امین نمایشگاه بین اللملی چاپ تهران از 22 تا 25 آذر 1402 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید