سفر ترزا می به بروکسل با هدف جلب نظر نمایندگان مجلس عوام

به گزارش وبلاگ بازی، نخست وزیر انگلیس که برای مصاحبه با سران اروپا بر سر برگزیت به مقر اتحادیه اروپا سفر نموده از جمله اهداف خود را از این سفر فراهم آوردن شرایط و ابزار لازم به منظور جلب اعتماد نمایندگان مجلس عوام این کشور دانست.

سفر ترزا می به بروکسل با هدف جلب نظر نمایندگان مجلس عوام

به گزارش، به نقل از سی ان ان، ترزا می، نخست وزیر انگلیس که برای مصاحبه با سران اروپا بر سر برگزیت به مقر اتحادیه اروپا سفر نموده از جمله اهداف خود را از این سفر فراهم آوردن شرایط و ابزار لازم به منظور جلب اعتماد نمایندگان مجلس عوام این کشور دانست و اضافه نمود توافق برگزیت بهترین و تنها توافق موجود است.

ترزا می در مصاحبه با خبرنگار این شبکه در بروکسل گفت: کاری که من در یک روز گذشته اینجا در اروپا دارم انجام می دهم همان چیزی است که به پارلمان قول دادم و گفتم انجام می دهم؛ با دیگر سران اروپا درباره نگرانی هایی که در پارلمان درباره پشتوانه مطرح شده مصاحبه می کنم.

وی اضافه نمود: در صبحانه کاری با نخست وزیر (هلند) روته دیدار کردیم؛ نهار را با صدراعظم مرکل، صرف کردیم؛ امشب هم با دونالد توسک و یونکر ملاقات خواهم داشت. آنچه که در این دیدار ها بر من آشکار شد این است که عزم و اراده مشترکی برای حل و فصل کردن این مشکل وجود دارد؛ فردا هم با تنی چند از سران اروپا دیدار می کنم و سپس به شورای اروپا باز می گردیم. توافقی که بر سر آن مصاحبه کردیم توافقی است که به همه پرسی از مردم انگلیس احترام می گذارد و به نتیجه همه پرسی احترام گذاشته می گردد و بهترین توافقی است که در اختیار داریم.

نخست وزیر انگلیس گفت: این توافق تنها توافق قابل دسترس است و موضوع پشتوانه که در پارلمان مطرح شده؛ این پشتوانه لزوما برای مردمی که در ایرلند شمالی زندگی می نمایند تضمین نماینده نیست و هر گونه نتیجه ای که ما بخواهیم و هر گونه رابطه احتمالی را در آینده بخواهیم ترسیم کنیم توافقی در اختیار نداریم که موضوع پشتوانه در آن گنجانده شده باشد؛ ما نمی خواهیم از پشتوانه استفاده گردد و اگر استفاده شد می خواهیم اطمینان پیدا کنیم که موقتی خواهد بود. این ها موارد اطمینان بخشی است که در روز های آتی از سران کشور های اروپایی درخواست خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سفر ترزا می به بروکسل با هدف جلب نظر نمایندگان مجلس عوام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ترزا می به بروکسل با هدف جلب نظر نمایندگان مجلس عوام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید