زرینچه: قبلا مخالف بودم اما استقلال احتیاج به یک مربی خارجی دارد

به گزارش وبلاگ بازی، جواد زرینچه کاپیتان سابق باشگاه استقلال در ارتباط با شرایط حضورش و همچنین وضعیت این روزهای باشگاه استقلال می گوید: من به هرحال دعوت شدم تا یاری حال باشگاهم باشم. سالها برای این تیم بازی کردم وامیدوارم بتوانم در آینده مثمر ثمر باشم واقعیت این است ابتدا که وارد باشگاه شدم تا حدی احساس غریبی کردم ،چراکه نسل کلاً تغییر پیداکرده است و رفته رفته که تمرینات آغاز شد. بهزادغلامپور و همچنین آقا مدد جباری را دیدم یک مقدار احساس راحتی کردم.

زرینچه: قبلا مخالف بودم اما استقلال احتیاج به یک مربی خارجی دارد

ملی پوش دهه شصت و هفتاد فوتبال ایران در ادامه درباره اینکه آیا اگر زودتر به استقلال می آمد در مورد انتقال رحمتی و پژمان منتظری وساطت می کرد، اینطور شرح میدهد: صد درصد دخالت می کردم. به هرحال همیشه در استقلال بازیکنانی که پا به سن گذاشتند با یک نوع حاشیه هایی از بین رفتند. به نظر من با چند جلسه و باز کردن موضوع اختلاف می توانستیم این بچه ها را حفظ کنیم و خیلی هم به نفعمان می شد. من به واسطه یکی از دوستانم با مهدی صحبت کردم و به من گفت که در استقلال تا حدی شرایط خوب نبود و به من توهین می شد و می خواهم در اواخر فوتبالم روزهای آرامی را سپری کنم. اما به هرحال مهدی رحمتی رفته است و برایش آرزوی موفقیت می کنم. اما من در آینده آرزو دارم که بچه ها بتوانند پژمان را نگه دارند چون که او را نیاز داریم به اضافه این که باید پاتوسی را هم حفظ کنیم تا با تیمی کامل وارد مسابقات شویم .

زرینچه در باره حضور دستیار ایرانی در استقلال معتقد است: من خودم تا زمانی که به باشگاه بیایم با این مسئله مخالف بودم ولی امروز احساس کردم استراماچونی شدیداً نیاز به یک دستیار ایرانی دارد و امیدوارم که یکی از پیشکسوتان و کسانی که علاقه به این کاردارند بیایند و در کنار تیم حضور یابند .

او اشاره ای به خروج سه بازیکن از استقلال دارد: مثل اینکه در بازی قبل یک درگیری کوچکی بین این سه بازیکن به وجود آمد. البته هرسه نفرآنها بچه های خوبی هستند و امیدوارم بتوانند در آینده به استقلال یاری نمایند. جلسه ای با حضور آقای فتحی و سرمربی تیم برگزارشده است که آرزو می کنم در ادامه بتوانند با استقلال ادامه دهند.

1

منبع: ایران ورزشی

به "زرینچه: قبلا مخالف بودم اما استقلال احتیاج به یک مربی خارجی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: قبلا مخالف بودم اما استقلال احتیاج به یک مربی خارجی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید