مهاجم مطرح خارجی، هدیه پرسپولیسی ها به یحیی گل محمدی

به گزارش وبلاگ بازی، خبرنگاران: یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، پیش از بازی با استقلال تاجیکستان کوشش زیادی کرد تا هرطور شده یک مهاجم خارجی را برای تیمش بخرد. او بار ها از مسئولان فدارسیون فوتبال درخواست کرد اجازه دهند پرسپولیس حداقل یک بازیکن خارجی داشته باشد.

مهاجم مطرح خارجی، هدیه پرسپولیسی ها به یحیی گل محمدی

به گزارش وبلاگ بازی، مسئولان فدارسیون فوتبال، اما با اشاره به اینکه پرسپولیس در فیفا پرونده دارد اجازه چنین کاری را ندادند. نهایتا یحیی گل محمدی مجبور شد لیست آسیایی اش را بدون مهاجم خارجی به AFC ارسال کند. در همین گیرودار رای شکایت گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس، هم از راه رسید و پنجره جابجاییی این باشگاه بسته شد. حالا پرسپولیس که فرصت تقویت تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا از دست داده نمی تواند برای لیگ برتر ایران هم بازیکن بخرد.

در واقع پنجره جابجاییی پرسپولیس تا زمان پرداخت بدهی 700 هزاردلاری کالدرون بسته می ماند و زمانی که این بدهی پرداخت گردد، آن وقت پرسپولیس می تواند آخرین جای خالی اش در لیست بزرگسالان را برای رقابت های لیگ برتر پر کند. اینجا درست همان موضوعی است که اطرافیان باشگاه پرسپولیس می گویند قرار است سورپرایز مهمی رخ دهد. در واقع مسئولان باشگاه در کوشش هستند طی چند روز آینده با قرض گرفتن رقم بدهی کالدرون، با او تسویه نمایند تا پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر، یحیی گل محمدی را به خواسته اش که خریدن یک مهاجم طراز اول خارجی است برسانند!

مهلت جابجایی لیگ برتر ایران 16 آبان به خاتمه می رسد و پرسپولیسی ها برای خریدن مهاجم خارجی فقط تا آن زمان فرصت دارند؛ البته به شرط آنکه پول کالدرون را بپردازند و پرونده شکایتش در فیفا را ببندند.

منبع: فرارو

به "مهاجم مطرح خارجی، هدیه پرسپولیسی ها به یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم مطرح خارجی، هدیه پرسپولیسی ها به یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید