رندر رنو مگان جدید برای عرضه در سال آینده منتشر شد

به گزارش وبلاگ بازی، با ارائه طرح مفهومی خودروی الکتریکی مگان ای ویژن از سوی رنو اکنون شاهد رندر منتشر شده برای نمونه این خودرو با موتور احتراق داخلی هستیم که احتمالا در سال آینده عرضه خواهد شد.

رندر رنو مگان جدید برای عرضه در سال آینده منتشر شد

در ماه های گذشته بود که رنو از خودروی مفهومی جدید خود با نام مگان ای ویژن (Megane eVision) رونمایی کرد. این خودرو همان طور که از نامش پیداست، آینده این هاچ بک رنو را به صورت تمام الکتریکی ترسیم می نماید. نسخه فراوریی اولیه این خودرو سال آینده رونمایی خواهد شد و این فرصتی است تا طراحان خودروهای مفهومی نگاه خود را به این وسیله نقلیه با ارائه رندرهایی متفاوت نشان دهند.

رندرهایی که اگرچه بر پایه کانسپت اصلی رنو مگان ای ویژن است اما تغییرات بیشتری نسبت به آن دارد و با نمایش خودرویی کمی بالاتر از سطح زمین، طرحی جسورانه تر را به نمایش می گذارد. در حقیقت با نگاه به عرضه تیپ های این خودرو با موتور احتراق داخلی، موارد بسیاری می تواند در این طرح ها تغییر کند.

رنو مگان eVision مفهومی کاملا الکتریکی است اما مگان جدید با موتورهای احتراق داخلی هم ارائه می گردد. بنابراین طراحان Motor1 رندر نمونه موتور احتراقی این خودرو را منتشر نموده اند. قسمت جلویی خودرو برای ایجاد ورودی هوای تازه برای سیستم انتقال قدرت به اصلاحاتی احتیاج خواهد داشت. به عنوان مثال، سپر می تواند برای راهنمایی جریان هوا دارای چندین ورودی باشد اما قسمت بالایی بسته بماند تا خودرو ظاهری تمیزتر داشته باشد.

در طراحی چراغ های جلو هم تغییراتی دیده می گردد. علاوه بر این در رندر ارائه شده برای مگان جدید به جای دوربین جانبی که در نسخه الکتریکی ای ویژن ارائه شده توسط رنو وجود دارد، از آینه های بغل معمولی استفاده شده است. با توجه به تغییرات صورت گرفته که به خودروهای در حال فراوری رنو شباهت زیادی دارد، فراوری این طرح مفهومی دور از انتظار نخواهد بود.

رنو همچنین در حال برنامه ریزی برای فراوری مگان با آلایندگی صفر است و اگر امکان دستیابی به چنین ایده ای فراهم باشد، یک وسیله نقلیه الکتریکی مناسب خواهد بود. این طرح دارای یک موتور الکتریکی در محور جلو با قدرت 215 اسب بخار (160 کیلووات) و 300 نیوتن متر گشتاور است که می تواند در کم تر از 8 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر برسد.

این خودرو قادر خواهد بود با یک بار شارژ باتری خود با توان 60 کیلووات ساعت، 451 کیلومتر را بپیماید که با قدرت پیمایش موتورهای احتراق داخلی برابری می نماید.

عکس ها: طرح رنو مگان جدید الکتریکی ای ویژن

Credit: Renault

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر رنو مگان جدید برای عرضه در سال آینده منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر رنو مگان جدید برای عرضه در سال آینده منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید