خبرنگاران دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان شروع شد

به گزارش وبلاگ بازی، اصفهان - خبرنگاران - دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان روز دوشنبه با پخش آثار منتخب و راه یافته به بخش مسابقه به وسیله فضای مجازی شروع به کار کرد.

خبرنگاران دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان شروع شد

دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان با شعار هر ایرانی یک مهرورز سلامت با هدف بازتاب فعالیت های خیران در بخش سلامت در 2 بخش اصلی فیلم (مستند و داستانی) و فیلمنامه روزهای هجدهم و نوزدهم اسفند جاری برگزار می گردد؛ برگزاری این جشنواره بدلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا در امسال از آبان به اسفند موکول شد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان روز دوشنبه به خبرنگار وبلاگ بازی گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا، مراسم افتتاحیه برای جشنواره برگزار نشد و فردا مراسم اختتامیه بصورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

محمد پسران رزاق اضافه نمود: یکهزار و 294 اثر در بخش های داستانی، مستند، فیلمنامه و کرونا به دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان ارسال شد که از میان آنها 33 اثر در بخش داستانی، 23 اثر در بخش مستند، 23 اثر در بخش فیلمنامه، 17 اثر داستانی کرونا و 10 مستند کرونا برای مرحله نهایی و مسابقه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه از بین آثار راه یافته به مرحله مسابقه جشنواره، 53 فیلم امروز و فردا به وسیله فضای مجازی و پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.msff.ir نمایش داده می گردد، گفت: زمان این فیلم ها از یک تا 30 دقیقه متغیر و پخش آنها، رایگان است.

پسران رزاق با اشاره به اینکه آثار برتر در بخش های مختلف در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل می شوند، اظهار داشت: فردا مراسم نکوداشت استاد کامبوزیا پرتوی که از داوران بخش فیلمنامه جشنواره بود و سه ماه گذشته بر اثر ابتلا به کووید 19 جان باخت نیز برگزار خواهد شد.

وی، استقبال هنرمندان از دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان را غیر قابل تصور خواند و تاکید نمود: تعداد آثار رسیده با وجود محدودیت های ناشی از دوران کرونا نسبت به دوره قبل حدود 35 درصد افزایش یافت.

جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت نخستین بار در اصفهان در سال 97 و با هدف ارتقای فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت و پاسداشت و ارج نهادن به صندلی خیّران و نیکوکاران حوزه سلامت برگزار گردید؛ این جشنواره 2 سال یکبار و توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می گردد و دبیرخانه آن در اصفهان مستقر است.

به گزارش وزارت بهداشت، تا به امروز یک میلیون و 698 هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و 60 هزار و 786 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید