خبرنگاران برنامه خاموشی ها در قم، 11 بهمن ماه

به گزارش وبلاگ بازی، قم- خبرنگاران- شرکت توزیع نیروی برق قم در اطلاعیه ای از اعمال خاموشی در چند شهرک و نواحی صنعتی اطلاع داد.

خبرنگاران برنامه خاموشی ها در قم، 11 بهمن ماه

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، امروز شنبه 11 بهمن ماه از ساعت 16 در نواحی صنعتی استان و از ساعت 18 در شهرک های صنعتی شکوهیه و محمودآباد به مدت 2 ساعت قطعی اضطراری برق وجود خواهد داشت.

در این اطلاعیه، محدودیت های ظرفیت فراوری برق در نیروگاه های گازی به دلیل افزایش مصرف گاز در سراسر کشور، علت این خاموشی ها عنوان شده است.

بر اساس این اطلاعیه، مردم می توانند برای آگاهی از شرایط خاموشی های منطقه مورد نظر خود به وسیله اپلیکیشن برق من اقدام نمایید.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

در حال حاضر بیش از 570 هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ 13 درصد برق قم در بخش کشاورزی، 28.4 درصد در بخش صنعت، 36.55 درصد در بخش خانگی، 10.4 درصد در بخش عمومی، 9.78 درصد سایر مصارف و 1.83 در بخش روشنایی معابر مصرف می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برنامه خاموشی ها در قم، 11 بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه خاموشی ها در قم، 11 بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید