خبرنگاران ایجاد ساختار مناسب فراوری با چشم پوشی از بعضی ملاحظات اداری

به گزارش وبلاگ بازی، تهران- خبرنگاران- سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید بدون در نظر دریافت بعضی ملاحظات اداری یا مقاومت در برابر تغییر، بتوان ساختار متناسب با شرایط فراوری و تجارت را ایجاد کرد.

خبرنگاران ایجاد ساختار مناسب فراوری با چشم پوشی از بعضی ملاحظات اداری

به گزارش روز دوشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی در جلسه با مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه اضافه نمود: نگاه سنتی به موضوعات بودجه، فرآیندها و تشکیلات نمی تواند جوابگوی شرایط امروز کشور باشد.

وی گفت: برقراری پیوند بین اهداف بودجه وزارتخانه و برنامه های تدوین شده و راهنمایی هدفمند منابع دنبال می گردد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع تاکیدکرد: موضوع تمرکز در سیستم های اطلاعاتی وزارتخانه، توجه ویژه به بخش آی.تی و استفاده از استارتاپ ها در ماموریت ها دنبال خواهد شد.

وی اضافه نمود: درتلاشیم با هم فکری صاحب نظران این بخش، برنامه عملیاتی با نگاه نوین در حوزه مختلف همچون منابع انسانی، ساختار و تشکیلات سازمانی و بودجه تدوین کنیم.

زرندی اضافه نمود: بازنگری و اصلاح رویه ها، فرآیندهای اداری، استخدامی و تشکیلاتی در وزارتخانه و نگاه نوین به منابع انسانی از مهمترین اولویت ها در این معاونت است.

زرندی به تازگی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت با حفظ سمت معاونت طرح و برنامه، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش وبلاگ بازی، مهمترین برنامه های سال جهش فراوری بخش صنعت، معدن و تجارت در هفت محور و 40 برنامه، نهایی و ابلاغ شده است.

این برنامه ها شامل توسعه و تعمیق ساخت داخل در راستای جهش فراوری (11 برنامه)، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی (پنج برنامه)، توسعه معادن و صنایع معدنی با اجرای نقشه راه (پنج برنامه)، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان (پنج برنامه)، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری (پنج برنامه) بهبود فضای کسب وکار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت (پنج برنامه) و تأمین منابع اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری (چهار برنامه) است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ایجاد ساختار مناسب فراوری با چشم پوشی از بعضی ملاحظات اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایجاد ساختار مناسب فراوری با چشم پوشی از بعضی ملاحظات اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید