جورج میلر کار روی فیلم جدیدش را شروع کرد

به گزارش وبلاگ بازی، جورج میلر کارگردان استرالیایی که بخش قابل ملاحظه ای از شهرتش را مدیون مجموعه فیلم های مکس دیوانه (Mad Max) است بالاخره چند سال پس از ساخت فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) پروژه جدیدی را شروع نموده است.

جورج میلر کار روی فیلم جدیدش را شروع کرد

این فیلم سینمایی سه هزار سال عطش (Three Thousand Years of Longing) نام دارد و هنوز اطلاعات زیادی درباره فیلم نامه آن منتشر نشده است. به شکلی کلی عنوان شده که این اثر سینمایی یک داستان عاشقانه است که با بازی ادریس البا و تیلدا سوئینتن همراه است.گفته شده که فیلم جدید جرج میلر شباهتی با ساخته های پیشین این کارگردان ندارد و اثری به کلی متفاوت در کارنامه این کارگردان استرالیایی خواهد بود.آخرین ساخته جرج میلر، مکس دیوانه: جاده خشم یک موفقیت قابل توجه برای او به ارمغان آورد. آخرین فیلم از مجموعه مکس دیوانه از نظر تجاری موفق بود اما در کنار فروش نسبتا قابل قبول توانست نظر منتقدان را هم کاملا به خود جلب کند. نمره متای 90 و نامزدی در چندین بخش از جوایز اسکار این مساله را بیشتر نشان می دهد.

به هر حال بسیاری از طرفداران در سال های گذشته در انتظار فیلم جدید این کارگردان بودند. طرفداران میلر و بویژه مجموعه مکس دیوانه انتظار یک فیلم دیگر از این مجموعه را داشتند، همچنین شایعاتی درباره ساخت یک فیلم ابرقهرمانی در دنیا دی سی توسط میلر سر زبان ها افتاده بود و گاهی هنوز هم به گوش می رسد.فیلم نامه سه هزار سال اشتیاق توسط خود میلر نوشته شده. عنوان این اثر سینمایی تا حدی یادآور نام فیلم مستندی است که میلر در سال 1997 کارگردانی نموده بود؛ فیلمی که چهل هزار سال رویاپردازی نام داشت و به آنالیز تاریخ سینمای استرالیا می پرداخت .

منبع: دیجیکالا مگ

به "جورج میلر کار روی فیلم جدیدش را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورج میلر کار روی فیلم جدیدش را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید