جاهای دیدنی تهران در یک روز برفی

به گزارش وبلاگ بازی، جاهای دیدنی تهران در تمام فصول البته در فصل زمستان هم از جذابیت و زیبایی های خاصی برخوردار است. جاذبه های گردشگری تهران در روزهایی که برفی هست نیز میتواند چشم نواز و گردشگر دوست باشد. اگر زمانی در فصل زمستان به تهران سفری داشتید و یا ساکن تهران هستید در ایام تعطیل میتوانید به برخی از این جاهای دیدنی سر بزنید و اوقات فراغت خود را با لذت بسر ببرید.

جاهای دیدنی تهران در یک روز برفی

البته امکانات تفریحی مخصوص زمستان نیز در تهران کم نیست و حتی اگر استفاده حرفه ای هم نخواهید داشته باشید به عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران می توانید از آنها استفاده کنید. پیست های اسکی شمشک، پیست اسکی دیزین و پیست اسکی توچال از این نوع امکانات تفریح تهران است.

علاوه بر آن شما میتوانید در زمستان در تهران به کاخ ها و عمارت های تاریخی سر بزنید که با برف زمستانی پوشیده شده و فضایی چشم نواز و دل انگیز ایجاد کرده است. جاهای دیدنی مثل کاخ سعدآباد، باغ فردوس، کاخ نیاوران، کاخ بهارستان و بسیاری از عمارت های تاریخی دیگر میتواند در این آیتم سفری شما گنجانده شود.

پل طبیعت و برخی از پارک ها مثل پارک ملت، پارک جمشیدیه، پارک آب و آتش و پارک سرخه حصار نیز در فصل سرما می تواند از جاهای دیدنی تهران در زمستان به شمار برود که البته با لباس گرم و مواد خوراکی گرم میتواند روزی خوب را برای شما رقم بزند.

پیست اسکی شمشک

یکی از جاهای دیدنی تهران و مکانی زیبا و تفریحی در نزدیکی تهران در روستای توریستی شمشک که در سال 1337 مورد بهره برداری و در سال 1375 با اصلاحاتی که به عمل آمد، از سوی فدراسیون جهانی اسکی به عنوان پیست بین المللی شناخته شد و دومین پیست بزرگ کشور میباشد.

آدرس: امتداد جاده فشم به میگون، روستای شمشک

پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین در75کیلومتری کرج و 6کیلومتری روستای ولایت روددر جاده کرج-چالوس واقع است.روستای ولایت رود به دلیل وجود پیست اسکی دیزین و همچنین دره زیبای ولایت رود، کوه ها و دشت های آن به عنوان روستای هدف گردشگری معرفی شده است.پیست اسکی دیزین در سال 1348 تأسیس شده است و در شمار پیست های معروف جهان قرار گرفته است . پیست اسکی دیزین اولین پیست اسکی درایران است که از طرف فدراسیون جهانی اسکی برای برگزاری مسابقات رسمی مورد تأیید قرار گرفته،عنوان بین المللی یافته است.

باغ فردوس

باغ فردوس که فاصله چندانی با میدان تجریش ندارد و به سادگی می توان به آن دسترسی داشت یکی از جاهای دیدنی تهران در زمستان است. در این باغ بی نظیر یک بنای زیبا نیز قرار گرفته است که امروزه از آن به عنوان ساختمان اصلی موزه سینما استفاده می شود. جالب است بدانید این بنا بیش از 130 سال قدمت دارد . همچنین از ورودی باغ فرودس تا این بنا جوی آبی با فواره های متعدد به چشم می خورد.

منبع: جاهای دیدنی ایران

منبع: همگردی

به "جاهای دیدنی تهران در یک روز برفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی تهران در یک روز برفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید