ثبت نام 36 هزار بوشهری برای پیاده روی اربعین

به گزارش وبلاگ بازی، استاندار بوشهر گفت: بر اساس آمارهای موجود تاکنون بیش از 36 هزار نفر از مردم استان بوشهر برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 36 هزار بوشهری برای پیاده روی اربعین

به گزارش وبلاگ بازی، عبدالکریم گراوند در گردهمایی فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان بوشهر شرکت پیاده روی مردم در اربعین حسینی را نماد وحدت و همدلی مسلمانان دانست و اظهار کرد: برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی نشان از عشق و ارادت مسلمانان به خاندان ائمه اطهار (ع) و سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به عشق و ارادت مردم استان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اضافه نمود: مردم استان بوشهر نسبت به خاندان اهل بیت (ع) ارادت داشته و عشق می ورزند که این مهم در مراسم عاشورا و اربعین حسینی متبلور می شود.

استاندار بوشهر پیاده روی اربعین حسینی را یک سرمایه گران بها برای جهان اسلام دانست و اضافه نمود: باید از ظرفیت های این سرمایه با ارزش به خوبی استفاده شود.

گراوند با تاکید بر نقش این مراسم در تقویت اتحاد مسلمانان شرح داد: چنانچه در ارتباط با این آیین باشکوه برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد همایش پیاده روی اربعین حسینی می تواند به عنوان زمینه ساز اتحاد جهان اسلام عمل کند.

وی کشور ایران را به عنوان یکی از پرچم داران همایش باشکوه پیاده روی اربعین دانست و گفت: ایران در تلاش است تا از تمام ظرفیت ها برای ایجاد وحدت و انسجام در پیاده روی اربعین استفاده کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سال گذشته حدود 35 هزار نفر از استان بوشهر در مراسم اربعین حسینی در کربلا شرکت کردند، گفت: بر اساس آمارهای موجود تاکنون بیش از 36 هزار نفر از مردم استان بوشهر برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال قبل تاکنون 1400 نفر افزایش دارد.

عبدالکریم گراوند از رتبه هفتم استان در بوشهر در نام نویسی برای شرکت در مراسم اربعین خبر داد و خاطرنشان کرد: استان بوشهر از نظر تعداد افراد ثبت نام کننده برای شرکت در مراسم اربعین رتبه هفتم را در کشور دارد، اما به نسبت جمعیت رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت نام 36 هزار بوشهری برای پیاده روی اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 36 هزار بوشهری برای پیاده روی اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید