تمرین صبح پرسپولیس با دو برنامه مختلف

به گزارش وبلاگ بازی، تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه شنبه، دو جلسه تمرینی را در دستور کار دارند.

تمرین صبح پرسپولیس با دو برنامه مختلف

* تمرین در نوبت اول از ساعت 10 صبح بعد از صحبت های سرمربی با دویدن شروع شد. سپس بازیکنان در گوشه ای از زمین به دوهای سرعتی، کوتاه و عبور از موانع پرداختند.

* در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان دو به دو، کار با توپ و ارسال های بلند را در برنامه داشتند.

* گلرها هم با مربی دروازه بان ها به تمرینات بدنسازی و کار با توپ مشغول شدند.

* کالدرون در ادامه، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد. مدافعان با کاورهای سبز در مقابل مهاجمان و هافبک ها در دو نیمه زمین، از باز شدن دروازه ها جلوگیری می کردند.

* در بخش بعدی تمرین، مدافعان در نیمه شمالی زمین، ارسال از جناحین را دفع می کردند و هافبک ها و مهاجمان نیز در نیمه دیگر زمین با عبور از موانع، گلزنی می کردند.

* گابریل کالدرون در برنامه صبح امروز قرمزپوشان، تاکید ویژه ای روی گلزنی بازیکنان داشت و تاکتیک های خود را با گلزنی ختم می کرد.

* فوتبال در قالب دو تیم کامل در زمین به اجرا در آمد و کادر فنی نکات لازم برای جایگیری بازیکنان، پاس های سالم و ارسال های دقیق را به بازیکنان یادآوری می کردند.

* تمرین برای بازی تحت فشار و بدنسازی بخش بعدی تمرین بود و در خاتمه، دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی و نرمشی و سرد کردن بدن ها انجام شد و بازیکنان راهی رختکن شدند.

* تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین تمرین خود پیش از سفر به ترکیه و برپایی اردوی آمادگی، عصر امروز در دیداری محبت آمیز به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت. این دیدار از ساعت 18 در استادیوم شهید کاظمی و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرین صبح پرسپولیس با دو برنامه مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین صبح پرسپولیس با دو برنامه مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید