بلیط هواپیما باتومی

به گزارش وبلاگ بازی، بندر باتومی با 1076 کیلومتر فاصله هوایی با تهران در کنار سواحل دریای سیاه واقع شده و با کلکسیونی از بهترین ها یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری گرجستان محسوب می شود . استفاده از هواپیما و جهت هوایی بهترین راه سفر به باتومی است . فقط توجه داشته باشید که پروازهای مستقیم از تهران به باتومی غالبا به صورت فصلی برگزار می گردند . در بقیه ایام گردشگران تور باتومی باید بلیط هواپیما باتومی را از میان پروازهایی که با یک یا دو توقف همراه هستند انتخاب نمایند . البته می توان با رزرو بلیط هواپیما تفلیس خود را به این شهر رسانده و سپس با هواپیما ، قطار و اتوبوس راهی باتومی شد .

بلیط هواپیما باتومی

فرودگاه بین المللی باتومی

باتومی که دومین شهر بزرگ گرجستان می باشد دارای یک فرودگاه بین المللی است که با کد یاتا BUS در 2 کیلومتری جنوب باتومی قرار گرفته است . هر ساله بر تعداد گردشگران باتومی افزوده می شود لذا تردد به وسیله فرودگاه نیز افزایش می یابد . فرودگاه باتومی برطبق استانداردهای روز تکمیل شده و اداره می شود . گردشگران بعد از طی مراحل قانونی در فرودگاه ، برای رسیدن به مرکز شهر می توانند از اتوبوس و تاکسی استفاده کنند .

رزرو بلیط هواپیما باتومی

همانگونه که بیان شد پروازهای مستقیم از تهران به باتومی به فصول خاص محدود می گردند . مسافران این شهر در بقیه ایام سال باید از ایرلاین های خارجی مانند ترکیش ایرلاینز و هواپیمایی بلاروس که در طول راستا توقف دارند استفاده کنند . گاهی اوقات نیز مسافران برای سفر به باتومی مجبورند دو یا سه شرکت هواپیمایی را برای طی راستا انتخاب کنند . قیمت بلیط باتومی به مانند بلیط هواپیمای دیگر شهرها متغیر است و امکان پیدا کردن بلیط هواپیمای باتومی ارزان در های سیزن و ایام خاص دور از ذهن به نظر می رسد .

منبع: لذت سفر

به "بلیط هواپیما باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید