ایران میزبان مسابقات تکواندوی جام باشگاه های آسیا شد

به گزارش وبلاگ بازی، مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا برگزار و رشته پومسه به بازی های ساحلی 2016 و بازی های آسیایی 2018 اندونزی وارد شد.

ایران میزبان مسابقات تکواندوی جام باشگاه های آسیا شد

به گزارش وبلاگ بازی و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در حاشیه برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا و چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا، مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا از ساعت 10:30 تا 12:30 امروز (یکشنبه) برگزار و در این مجمع تصمیمات مهمی گرفته شد.

از مهم ترین اخبار این مجمع اضافه شدن رشته پومسه به بازی های آسیایی 2018 اندونزی بود که پیشنهاد اضافه شدن این رشته به بازی های آسیایی در مجمع عمومی گذشته از سوی کشور ایران مطرح و پس از موافقت اعضای مجمع پیگیری های لازم از طرف اتحادیه و کشورهای عضو صورت گرفت تا موافقت کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2018 اخذ شد.

بنا به تصمیم اعضای مجمع کمیته ویژه ای جهت تصویب قوانین پومسه جدید تشکیل خواهد شد تا قوانینی را برای حضور هرچه جذاب تر و بهتر این رشته در بازی های آسیایی 2018 تصویب کند. به دلیل اینکه پیشنهاد حضور پومسه از سوی ایران ارائه شده بود، مقرر شد سیدمحمد پولادگر به عنوان یکی از اعضای این کمیته در شورای سیاستگذاری حضور داشته باشد.

از دیگر اخبار مهم این مجمع، اعلام رسمی حضور رشته پومسه در بازی های ساحلی آسیا بود که قرار است در تاریخ 2 الی 3 مردادماه 95 به میزبانی بالی اندونزی برگزار گردد.

یکی دیگر از بخش های مجمع تکواندو آسیا، معرفی سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون ایران، میا هان رئیس فدراسیون میانمار و کانات ساگینایو نایب رئیس فدراسیون قزاقستان به عنوان اعضای جدید شورای اتحادیه آسیا بود.

همچنین میزبانی هفتمین دوره مسابقات تکواندوی باشگاه های آسیا به ایران رسید و میزبانی مسابقات آزاد قهرمانی آسیا 2017 به ازبکستان واگذار شد.

همچنین تصمیم گیری در مورد میزبانی رویدادهای زیر به آینده ای نزدیک موکول شد:

نهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا

چهارمین دور مسابقات قهرمانی پومسه نوجوانان آسیا

دومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان آسیا

دومین دوره مسابقات قهرمانی پومسه نونهالان آسیا

سومین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا

پس از اعلام رسمی میزبانی های رویدادهای 2017 ، کمیته ویژه قانون گذاری مسابقات قهرمانی آزاد آسیا و مسابقات تکواندو باشگاه های آسیا گزارشی از قوانین تصویب شده برای برگزاری این دو رویداد را به اطلاع اعضای مجمع رساند.

منبع: تسنیم

به "ایران میزبان مسابقات تکواندوی جام باشگاه های آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان مسابقات تکواندوی جام باشگاه های آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید