آمازون مشخصات و قیمت پرچم دار وان پلاس 8T 5G را فاش کرد

به گزارش وبلاگ بازی، روز گذشته تأیید شد کمپانی وان پلاس در روز 14 اکتبر یک مراسم رونمایی مجازی را با عنوان Ultra Stops at Nothing برگزار خواهد نمود. انتظار می رود در این رویداد از پرچم دار جدید چینی ها که وان پلاس 8T 5G نام دارد رونمایی گردد.

آمازون مشخصات و قیمت پرچم دار وان پلاس 8T 5G را فاش کرد

با توجه به این که گویا تنها چند هفته با معرفی این محصول فاصله داریم، در روزهای آینده بازار اخبار و شایع ها درباره این محصول داغ تر خواهد شد. اما هم اکنون هم آمازون به کمک ما آمده و دست به افشاگری زده است!

طبق آنچه ایشان آگاروال، یکی از افشاگران معروف، اعلام نموده است، به نظر می رسد بخش عظیمی از این پازل به دست آمازون حل شده است.

البته این دست اطلاعات که از فهرست های اروپایی منشأ می گیرد همواره کاملا واقعی نیست، اما در حال حاضر می توان برای آشنا شدن با مشخصات احتمالی پرچم دار جدید وان پلاس تا حدی به آن اعتماد کرد.

آیا وان پلاس 8T 5G از وان پلاس 8 5G ارزان تر خواهد بود؟

اگر سیاست چندین ساله وان پلاس در قیمت گذاری محصولاتش را در نظر بگیریم، باید به پرسش بالا پاسخ منفی داد.

اما آگاروال با استناد به یک اسکرین شات که از صفحه Amazon.de (بخش آلمان آمازون) گرفته شده، مدعی است که نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی وان پلاس 8T 5G با قیمتی معادل 693.18 یورو عرضه خواهد شد.

با این تفاسیر، به نظر می رسد این نسخه از پرچم دار معرفی نشده وان پلاس قرار است با قیمتی حدود 699 یورو در آلمان عرضه گردد. در این صورت، انتظار داریم نسخه ضعیف تر که به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، با قیمت تقریبی 599 یورو راهی بازار گردد.

حتی اگر فرض بالا صحیح نباشد و وان پلاس نسخه پایه را با قیمت 650 یورو عرضه کند، قیمت وان پلاس 8T 5G از قیمت پایه وان پلاس 8 5G که 699 یورو بود کمتر خواهد بود.

آن گونه که به نظر می رسد، اگر وان پلاس 8T 5G از وان پلاس 8 5G که مدتی قبل معرفی گردیده بود ارزان تر نباشد، قیمتی برابر با آن خواهد داشت. همچنین این شایعه هم وجود دارد که قیمت پرچم دار جدید با وان پلاس 7T که در سال 2019 معرفی گردید و از 5G پشتیبانی می نماید، برابر و حدود 599 یورو باشد.

اگر بخواهیم قیمت را بر اساس دلار تخمین بزنیم، با توجه به این که وان پلاس 8 5G با قیمت پایه 699 دلار عرضه شده بود، احتمالا وان پلاس 8T 5G در حدود 650 تا 700 دلار قیمت گذاری خواهد شد.

زمان عرضه پرچم دار جدید

با توجه به آنچه توسط آمازون فاش شده، روز 20 اکتبر زمانی است که چینی ها از پرچم دار جدید خود رونمایی خواهند کرد.

صفحه نمایش بهتر، باتری عظیم تر و دوربین ها بیشتر

گرچه تا به امروز دو منبع قابل اطمینان به طور کامل مشخصات وان پلاس 8T 5G را فاش نموده اند، اما با اضافه شدن آمازون به عنوان سومین منبع، اطمینان بیشتری نسبت به مشخصات اعلام شده پیدا کردیم.

با توجه به مشخصات منتشر شده، احتمالا با محصولی روبه رو خواهیم شد که به نمایشگر 6.55 اینچی با پنل AMOLED و نرخ رفرش 120 هرتز مجهز است که نسبت به نمایشگر 90 هرتزی وان پلاس 8 یک پیشرفت قابل تحسین محسوب می گردد.

همچنین به یک باتری عظیم 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره شده است که از فناوری شارژ سریع 65 واتی Warp Charge وان پلاس پشتیبانی می نماید.

در حالی که آمازون هیچ تصویری از این محصول منتشر ننموده است، با توجه به آنچه تا به حال شنیده ایم؛ تقریبا مطمئن هستیم که وان پلاس 8T 5G در بخش دوربین اصلی به یک ماژول چهارگانه مجهز است که با آنچه در وان پلاس 8 و 8 پرو دیده بودیم متفاوت خواهد بود.

این ماژول به یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

این ترکیب نسبت به آنچه در وان پلاس 8 استفاده شد، یک لنز بیشتر دارد. اما وان پلاس 8 پرو به لطف ماژول چهارگانه مجهز به سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی، همچنان در این بخش بی رقیب است.

حال که از مدل های پرو گفتیم، بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که اگر وان پلاس برنامه ای برای عرضه نسخه پرو وان پلاس 8T 5G داشته باشد، باید به باتری عظیمتر و سیستم دوربین پیشرفته تر فکر کند؛ زیرا گزینه دیگری برای بهبود باقی نمانده است.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آمازون مشخصات و قیمت پرچم دار وان پلاس 8T 5G را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون مشخصات و قیمت پرچم دار وان پلاس 8T 5G را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید