آمادگی 200 دستگاه خودروی سواری برای انتقال زائران از مرز عراق

به گزارش وبلاگ بازی، شریعتی گفت: حدود 40 دستگاه خودروی سواری به آن سوی مرز ارسال شده و نزدیک به 200 دستکاه دیگر آماده انتقال زائران از مرز عراق است.

آمادگی 200 دستگاه خودروی سواری برای انتقال زائران از مرز عراق

به گزارش غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت مرز چذابه اظهار کرد: در مرز چذابه شرایط بسیار خوب و روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی گردد.

او با بیان اینکه در مرز شلمچه در سمت ایران مشکل خاصی نداریم، توضیح داد: در حال حاضر مواکب از زائران اربعین پذیرایی می نمایند و شرایط خوبی برقرار است، اما در آن سوی مرز با مشکلاتی از جله پیاده روی طولانی زائران برای رسیدن به خودروهای عراقی روبرو هستیم.

استاندار خوزستان گفت: بنده شب گذشته در مرز شلمچه حضور یافتم و مشاهده کردم که هیچ مشکل خاصی از لحاظ تأمین غذا و آب نداریم.

شریعتی گفت: حدود 40 دستگاه خودروی سواری به آن سوی مرز ارسال شده و نزدیک به 200 دستکاه دیگر آماده انتقال زائران از مرز عراق است و امیدواریم با این برنامه ریزی تردد روان تر گردد.

استاندار خوزستان گفت: برای زائرانی که در آن طرف مرز شلمچه در داخل خاک عراق هستند، غذا و آب آشامیدنی ارسال می کنیم تا در آنجا با مسئله ای روبرو نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمادگی 200 دستگاه خودروی سواری برای انتقال زائران از مرز عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی 200 دستگاه خودروی سواری برای انتقال زائران از مرز عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید