کوتروویچ به عنوان مشاور در کنار فدراسیون شنا خواهد بود

به گزارش وبلاگ بازی، دبیر فدراسیون شنا در تبادل نظر با خبرنگاران درباره حضور دبیر فدراسیون شنا کرواسی و مربی این کشور در ایران گفت: تومیسلاو کارلو (دبیر فدراسیون شنا کرواسی) و کوتروویچ مربی برتر شنا، واترپلو و بدنسازی در سایر رشته هاست. او در سال 2006 تا 2010 به عنوان مشاور با فدراسیون شنا ایران همکاری داشته است و چند شناگر خوب ما در اردوهای بلند مدت (یک تا دوماهه) زیر نظر او کار نموده اند. در همان زمان علیرضایی در بازی های آسیایی 2010 مقام چهارم را کسب کرد.

کوتروویچ به عنوان مشاور در کنار فدراسیون شنا خواهد بود

فرید فتاحیان در ادامه اضافه نمود: قطعا کوتروویچ به طور دائم نمی تواند در ایران حضور داشته باشد چرا که او مربی تخصصی شنا نیست و به عنوان مربی بدنساز در سایر رشته ها فعالیت دارد. در المپیک ریو کوتوویچ 3 مدال در رشته های مختلف در تیم هایی که به عنوان مربی بدنساز در آن حضور داشت، کسب کرد. ما از او به عنوان مشاور در کنار فدراسیون شنا استفاده خواهیم کرد.

وی درباره مربی برای تیم های ملی شنا نیز گفت: با دبیر فدراسیون شنا کرواسی مذاکراتی خواهیم داشت تا بتوانیم یک مربی به صورت دائم در ایران داشته باشیم. شهنازی نیز حمایت کرد و نوید داد که کمیته ملی المپیک از طرح های فدراسیون شنا حمایت خواهد نمود. امیدوارم بتوانیم یک مربی دائم در ایران داشته باشیم.

فتاحیان درباره زمان تعیین شده برای انتخاب مربی گفت: چهارشنبه و پنج شنبه با تومیسلاو کارلو صحبت خواهیم کرد تا درباره جزئیات به توافق برسیم. معمولا حضور مربیان خارجی در ایران با مشکلاتی همراه است و سعی در رفع کردن آن داریم.

دبیر فدراسیون شنا در انتها گفت: خوشبختانه نظر و نگاه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نسبت به شنا تغییر نموده است و نظر مثبتی دارند، می دانند که برای درخش در سطح دنیا باید به رشته های پایه توجه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوتروویچ به عنوان مشاور در کنار فدراسیون شنا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتروویچ به عنوان مشاور در کنار فدراسیون شنا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید