مصاف شاهین صدرنشین و ملوان قعرنشین

به گزارش وبلاگ بازی، هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران از امروز (شنبه) شروع می گردد.

مصاف شاهین صدرنشین و ملوان قعرنشین

به گزارش وبلاگ بازی، هفته پانزدهم لیگ دسته یک در روز شنبه با برگزاری یک بازی و روز یک شنبه با با انجام شش بازی پیگیری خواهد شد. در این هفته بازی های مهمی برگزار می گردد که در مهم ترین آن ها شاهین شهرداری بوشهر صدرنشین به مصاف ملوان قعرنشین خواهد رفت. تیم های آلومینیوم اراک و کارون اروند خرمشهر در این هفته استراحت دارند وبازی انجام نمی دهند.

برنامه هفته پانزدهم لیگ دسته یک به توضیح زیر است:

شنبه 10 آذر

قشقایی شیراز - خونه به خونه ساعت 14:15

قشقایی شیراز در حالی به مصاف خونه به خونه بابل می رود که آخرین بازی اش را در هفته سیزدهم لیگ با شکست یک بر صفر برابر شاهین شهرداری بوشهر صدرنشین پشت سر گذاشته و این هفته به مصاف شاگردان اکبر میثاقیان می روند. از طرفی خونه به خونه بابل با اکبر میثاقیان جان تازه ای گرفته و هفته گذشته را با پیروزی دو بر صفر برابر نود ارومیه سرانجام بردند باید دید مصاف این دو تیم چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت.

یک شنبه 11 آذر

مس رفسنجان - نود ارومیه ساعت 14:00

تیم مس رفسنجان که تا اینجای کار اوضاع خوبی را سپری نمی نماید و با 10 امتیاز در صندلی چهاردهم قرار گرفته است، این بار از نود ارومیه و شاگردان وحید بیتالو میزبانی می نمایند. نود ارومیه هم در شرایط خوبی قرار ندارد و با 11 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته است. پیروزی هر کدام از این دو تیم با توجه به صندلیی که در جدول دارند می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

سرخ پوشان پاکدشت - گل ریحان البرز ساعت 14:00

پاکدشتی ها و شاگردان فرهاد کاظمی که در هفته گذشته برابر فجر سپاسی به پیروزی دو بر صفر دست یافتند و با 25 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. این هفته از گل ریحان البرز و شاگردان مجتبی حسینی پذیرایی می نمایند. گل ریحان که چند هفته ای است دوباره مسیر خودش را پیدا نموده و دو بازی آخرش را در لیگ یک با پیروزی پشت سر گذاشته است، برای ادامه این روند باید به مصاف سرخ پوشان پاکدشت بروند.

شهرداری تبریز - مس کرمان ساعت 14:00

این بازی می تواند از این نظر دارای اهمیت باشد که شهرداری تبریز برای رساندن خودش به نیمه بالای جدول به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و در مقابل شاگردان دست نشان برای باقی ماندن در جمع مدعیان باید در خانه شهرداری به پیروزی دست پیدا کند. باید دید تیم چهارم و دهم جدول چه نتیجه ای در پی خواهد داشت و آیا شهرداری از امتیاز میزبانی خود استفاده می نماید یا خیر. آخرین تقابل این دو تیم در بازی های لیگ دسته یک با برتری دو بر صفر شهرداری تبریز همراه بوده است.

گل گهر سیرجان - فجر سپاسی ساعت 14:00

شاگردان اسماعیل زارع در فجر سپاسی شیراز هنوز خودشان را پیدا ننموده اند و با 12 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند. در مقابل تیم گل گهر چند هفته ای است از صدر فاصله گرفته و با 23 امتیاز و یک بازی کمتر در صندلی سوم جای گرفته است. در چهار تقابل اخیر این دو تیم سه برد نصیب تیم گل گهر شده است و یک بازی با نتیجه مساوی به سرانجام رسیده است.

بادران تهران - شهرداری ماهشهر ساعت 14:15

شهرداری ماهشهر و شاگردان داوود مهابادی که در این چند هفته اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند و با نتیجه های خوبی که در چند بازی اخیر خود به دست آوردند توانستند با 13 امتیاز در صندلی نهم قرار دارند و کسب این پیروزی می تواند این تیم را در صندلی نهم جدول باقی نگه دارد. از طرفی دیگر تیم بادران تهران که با 16 امتیاز در رده هفتم جای گرفته است با کسب سه امتیاز این بازی می تواند در صورت لغزش گل ریحان البرز خود یک رده در جدول رقابت های لیگ ارتقا دهد. در دو تقابل اخیر این دو تیم یک بازی با نتیجه مساوی به سرانجام رسیده و یک بازی دیگر با پیروزی شهرداری ماهشهر همراه بوده است.

ملوان - شاهین شهرداری بوشهر ساعت 14:15

مصاف صدرنشین و قعر نشین جدول رقابت های لیگ باید از حساسیت های منحصر به فرد خودش همراه باشد. شاهین در این بازی برای حفظ صدرنشینی به انزلی می رود و شاگردان محمد احمدزاده در ملوان نیز برای سرانجام دادن به ناکامی های خود از شاگردان محمود فکری پذیرایی خواهد نمود. باید دید تقابل این دو تیم در استادیوم تختی انزلی چه نتیجه ای را در بر دارد. در شش تقابل این دو تیم دو برد نصیب ملوان شده است و دو بازی با نتیجه مساوی به سرانجام رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مصاف شاهین صدرنشین و ملوان قعرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف شاهین صدرنشین و ملوان قعرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید