مدیرعامل فوتسال بانوان استقلال ساری: تا پروانه باشگاه تمدید نشود نباید در لیگ شرکت کنیم

به گزارش وبلاگ بازی، مدیرعامل باشگاه استقلال ساری گفت: شرکت نکردن در تیم فوتسال بانوانمان در لیگ با وجود تمدید نشدن پروانه منطقی و حقوقی است و تا این مشکل حقومی مان حل نشود نباید هم شرکت کنیم.

مدیرعامل فوتسال بانوان استقلال ساری: تا پروانه باشگاه تمدید نشود نباید در لیگ شرکت کنیم

محمد کیادهی مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ساری در گفت وگو با وبلاگ بازی به علت شرکت نکردن تیم فوتسال دختران این باشگاه در هفته سوم لیگ برتراشاره نمود و گفت: قبل ازآغاز لیگ برتر فوتسال بانوان ، پروانه باشگاه مان از سوی اداره کل ورزش استان مازندران تمدید نشد، چون هر 5 سال یک بار باید تمدید گردد. بعد از این اتفاق به اداره کل ورزش استان گفتیم وقتی پروانه مان را تمدید نمی کنید چگونه فعالیت ورزشی داشته باشیم؟ بعد از مدتی به ما گفتند برای تمدید پروانه باید از باشگاه استقلال تهران موافقت نامه بیاورید. در نتیجه با مسئولان باشگاه استقلال تهران صحبت کردیم و اینگونه جواب دادند که در خواست ثبت برای تیم هایی که می خواهند با نام استقلال فعالیت نمایند نداده ایم که احتیاج به اجازه داشته باشند. تمام حرف های باشگاه استقلال را به اداره کل ورزش استان گفتیم.

او در ادامه اضافه کرد: علاوه بر این از طرف وزارت ورزش و جوانان 10 میلیون تومان پول برای باشگاه مان به حساب اداره کل ورزش استان واریز نموده است که اداره کل استان این پول را به ما نمی دهند. حتی در مصاحبه ای که نایب رئیس هیئت فوتبال استان داشتند علت واریز نکردن این پول به حساب باشگاه را تمدید نشدن پروانه ذکر نموده بود. در نهایت تصمیم گرفتیم اولین بازی لیگ را انجام ندهیم و قبل از اینکه لیگ آغاز گردد به هیئت فوتبال استان نامه نوشتیم که به خاطر عدم تمدید پروانه و پرداخت 10 میلیون تومان بازی نمی کنیم. هیئت فوتبال وساطت کردند که با مدیرکل اداره ورزش استان صحبت و موضوع را حل نماید، به همین دلیل هفته اول و دوم را بازی کردیم اما هفته سوم بازی نکردیم چون اگر تیم را به اهواز می فرستادیم و در راه یا در حین مسابقه اتفاقی می افتاد از نظر بیمه و سایر مسائل نمی توانستیم پاسخگو باشیم.

مدیر عامل و مالک باشگاه استقلال ساری د رپاسخ به این موضوع که آیا نامه ای از استقلال تهران مبنی بر عدم درخواست ثبت باشگاه ها با این نام در یافت نموده اید یا خیر گفت: دو نکته در این زمینه وجود دارد اول اینکه باشگاه استقلال می گوید که به جایی برای ثبت نام باشگاه بخشنامه ای نداده است و دوم اینکه اداره کل ورزش استان چرا از این باشگاه استعلام نمی گیرد؟ باشگاه تهرانی به ما نامه نمی دهند. در ضمن مدیرکل نحوه تمدید پروانه را شفاهی گفت و ماهم شفاهی پاسخ دادیم، اگر نامه می خواهد، خودش هم پیگیری کند، ما مدیرعامل باشگاه هستیم و او مدیر کل ورزش استان. اعتبار نامه هایمان متفاوت تر است.

کیادهی به پیگیری فدراسیون فوتبال برای حل این موضوع اشاره نمود و گفت: خانم صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به من زنگ زد و پیگیر ماجرا بود و گفت برای حل این مشکل با رئیس هیئت فوتبال و مدیرکل اداره کل ورزش استان مازندران صحبت می نماید. همچنین خانم نصیری مسئول لیگ برتر فوتسال بانوان پیگیر بود.

او با بیان اینکه 30 سال باشگاه استقلال ساری را داریم و هر پنج سال یک بار باید پروانه اش را تمدید کنیم بیان نمود: مسئولان اداره کل ورزش استان اذیت می نمایند. برای شرکت در لیگ ورودی دادیم، قراداد بستیم، لباس خریدیم و هزینه های زیای کردیم اما متاسفانه مسئولانمان در استان هیچ توجهی به این موضوع ندارند. من هم برای حیثیت خودم و بازیکنان و اتفاق های ناخواسته ای که ممکن بود بیفتد بازی سوم را برگزار نکردیم. الان هم منتظریم مشکلمان را حل نمایند.

مدیرعامل باشگاه استقلال ساری در مورد دلیل بیان گردیده برای عدم تمدید پروانه گفت: فکر می کنم دلیلشان منطقی نیست، چون در سراسر کشور حدود 400 باشگاه با نام استقلال فعالیت می نمایند مگر همه آنها از استقلال تهران نامه گرفته اند؟ حرفی که می زنند باید منطقی باشد. ما باشگاه استقلال ساری هستیم نه استقلال تهران. اگر خود را شعبه دوم استقلال تهران معرفی می کردیم باید از آنها نامه می گرفتیم، جدای از این موضوع 30 سال است که این باشگاه را داریم در این مدت چگونه پروانه مان را تمدید می کردند؟

او با بیان اینکه دلیل شان منطقی نیست مگر اینکه بخواهند تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در لیگ نباشد گفت؟ این تیم تنها نماینده استان مازندران در بخش فوتسال بانوان است، آن وقت آقای مدیرکل به جای اینکه مشکلمان را حل کن در مقابل درخواستمان می گوید مدیرعامل باشگاه که من باشم لجن پراکنی می نماید.

کیادهی در پاسخ به این سوال که آیا بازی هفته چهارم لیگ برتر را برگزار می نمایند یا خیر؟ بیان نمود: شرکت نکردن در بازی ها با وجود تمدیدنشدن پروانه منطقی و حقوقی است و تا این مشکل حقومی مان حل نگردد نباید هم شرکت کنیم. کادر فنی و بازیکنان تیم منتظر هستند و در وضعیت بدی قرار دارند، هر روز می پرسند که آقا چی شد چند بازیکن غیر بومی هم داریم که با این شرایط در شهر غریب بلاتکلیف هستند. اداره کل ورزش استان در طول این مدت یک بار هم زنگ نزدند که بیاید حرف بزنیم و مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ساری در انتها با بیان اینکه تمدید پروانه باشگاه به عهده اداره کل ورزش استان است، گفت: برای این کار پول هم به حسابش واریز کردیم، جالب است اگر باشگاه ما تمدید نمی گردد پس چرا گفتند پول واریز کنید، بعد گفتند سالن هایتان را بیمه کنید که این کارها را انجام دادیم اما وقتی به مرحله صدور پروانه رسید گفتند باید از استقلال تهران نامه بگیرید. اگر قرار بر این هماهنگی بود از اول اعلام می کردند تادر لیگ شرکت نمی کردیم، برای ورودی لیگ شش میلیون پول دادیم، با بازیکنان قرارداد مالی بستیم و وسایل مورد احتیاج بازی شان را تهیه کردیم. الان بیشترین ضرری که از انحلال این تیم به وجود می آید برای خود باشگاه است چون حدود 60 میلیون تومان هزینه نموده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیرعامل فوتسال بانوان استقلال ساری: تا پروانه باشگاه تمدید نشود نباید در لیگ شرکت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل فوتسال بانوان استقلال ساری: تا پروانه باشگاه تمدید نشود نباید در لیگ شرکت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید