فوتبال دنیا، رکوردی جدید برای آلگری با پیروزی یوونتوس مقابل اودینزه

به گزارش وبلاگ بازی، فوتبال دنیا - برد خارج از خانه یوونتوس مقابل اودینزه، یک رکورد فردی برای سرمربی این تیم به همراه داشت.

فوتبال دنیا، رکوردی جدید برای آلگری با پیروزی یوونتوس مقابل اودینزه

به گزارش وبلاگ بازی، یوونتوس شب گذشته (شنبه) در هفته هشتم سری A میزبانش اودینزه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. این برد یک رکورد شخصی هم برای ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر به ارمغان آورد. او چهارمین سرمربی تاریح باشگاه یوونتوس و ششمین مربی تاریخ سری A شد که تیمش 8 بازی اول خود در یک فصل از این رقابت ها را به صورت متوالی می برد.

در واقع، یوونتوس با احتساب بازی های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، هر 10 بازی خود در ابتدای فصل را برده است و از این حیث بهترین تیم حال حاضر اروپا محسوب می گردد.

پیش از این 5 بار پیش آمده بود که یک تیم در سری A فصل را با 8 برد متوالی شروع کند که آخرین مورد آن ناپولی در فصل گذشته بود. رم هم در فصل 14-2013 شروعی بی عیب و نقص داشت و چنین رکوردی را به ثبت رساند با این حال یوونتوس اولین تیم ایتالیایی بوده که فصل را با 8 برد متوالی شروع و این رکورد را بیشتر از دیگر رقبایش تکرار نموده است. بانوی پیر فصل 31-1930 را با 8 برد متوالی شروع و این رکورد را در فصول 86-1985 و 06-2005 هم تکرار نموده بود. جدول رده بندی سری A

هیچ تیمی در 5 لیگ برتر اروپا در فصل جاری نتوانسته تمام 10 بازی نخستش (شامل لیگ قهرمانان) را ببرد و تنها تیمی که مانند یوونتوس در هیچیک از رقابت های این فصل هنوز تن به شکست نداده، بوروسیا دورتموند آلمان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، رکوردی جدید برای آلگری با پیروزی یوونتوس مقابل اودینزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رکوردی جدید برای آلگری با پیروزی یوونتوس مقابل اودینزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید