فضای مجازی استانداردهای کسب وکار را تغییر داده است

به گزارش وبلاگ بازی، علی اصغر جمعه ای شامگاه یکشنبه در نخستین یلدای کارآفرینی در سمنان، ضمن بیان اینکه ایده ها می توانند منشأ تغییرات اقتصادی باشند، تأکید کرد: شرکت های فضای مجازی استانداردهای کسب وکار را با استفاده از استعدادهای جوان ایرانی و فناوری روز تغییر داده اند و این نشان دهنده صندلی فناوری در کسب وکار ایران اسلامی است.

فضای مجازی استانداردهای کسب وکار را تغییر داده است

وی بابیان اینکه تغییرات نوین اقتصادی در حوزه های مختلف امروز اهمیت دارند که درزمینهٔ کارآفرینی نیز این امر مشاهده می گردد، ابزار داشت: استارت آپ ها خوشبختانه توانسته اند در ایران اسلامی موفقیت های خوبی را کسب نمایند.

رئیس اتاق سمنان گفت: شرکت های نوپا در فضای مجازی توانسته اند استانداردهای کسب کار را تغییر بدهند و جالب اینکه مردم هم توانسته اند خود را با نوآوری جدید هماهنگ نمایند و این امر نشان دهنده همراهی جامعه با فناوری های نو و مشاغل جدید است.

جمعه ای بابیان اینکه در ابتدا اجتماع در برابر تغییر مقاومت می نماید اما ایده خوب و نوآوری می تواند در برابر این مقاومت ها پیروز باشد، تاکید نمود: فقط استارت آپ ها نیستند که بعضاً شکست می خورند بلکه هر کسب و کاری در ابتدای کار خود مسائل زیادی را تجربه می نماید لذا باید امیدوار بود.

وی با بیان اینکه اندیشه و ایده نو سرمایه گذاران را با خود همراه خواهد نمود، ابراز کرد: باید از ایده های نو حمایت کرد و در همین راستا اتاق سمنان به مدت دو سال است که توجه خاص به استارت آپ ها داشته و تاکنون چندین سمینار برگزار نموده است و از سوی دیگر در هفته جاری نیز کارگاه آموزشی تامین مالی استارت آپ ها در محل اتاق سمنان برگزار می گردد که هدف این فعالیت ها تعامل سه بخش صنعت، دانشگاه و بازار است.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه نقش این اتاق در مسئولیت اجتماعی از سالیان دور بسیار پر رنگ بوده است، تاکید نمود: برخی نهادها مانند جامعه نیکوکاران توانسته اند همسو با اتاق بازرگانی اقدامات خوبی را در استان انجام دهند.

جمعه ای در انتها خواهان توجه ویژه سرمایه گذاران به ایده های جدید و جذاب جوانان در حوزه های مختلف با هدف ارتقای کارآفرینی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فضای مجازی استانداردهای کسب وکار را تغییر داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای مجازی استانداردهای کسب وکار را تغییر داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید