فتحی: شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است، مسائل مالی حل شد

به گزارش وبلاگ بازی، امیرحسین فتحی پس تبریک سال نوی مسیحی در جمع بازیکنان استقلال گفت: مسائل شما را می دانم و درک می کنم. از شنبه بعد از بازی پدیده دنبال برطرف مسائل بودیم و روز گذشته بحث مالی ما حل شد و از امروز حواله ها صادر می گردد و ما همچنان پیگیر کارها هستیم تا شما تنها به تمرین فکر کنید و روحیه بالایی داشته باشید.

فتحی: شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است، مسائل مالی حل شد

فتحی بیان داشت: به همه خسته نباشید می گویم و از صبوری شما تشکر می کنم. از رحمتی که در این مدت کنار من بود و کوشش کرد تا مسائل حل گردد هم تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: نظر شفر اضافه شدن دو نفر به کادرفنی بود. مارتین فورکل به زودی به جمع ما اضافه می گردد. او تجربه خوب و مدرک بالای مربیگری از یوفا دارد و می تواند یاری تیم باشد و در زمینه تیم های پایه نیز به ما یاری می نماید. فرهاد مجیدی نیز سرمایه، اسطوره و ذخیره باشگاه است و با پیشنهاد شفر او به تیم ما اضافه شد تا بتوانیم از توانایی فنی او استفاده کنیم. ایشان مدارج بالای مربیگری را طی نموده و اکنون در کنار شفر، یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ایران است.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است و کسی مانند او نداشتیم. کمپ به زودی آماده می گردد و جمعه یا شنبه به اردو می رویم. در حال مذاکره هستیم تا بازیکنان مورد نظر کادرفنی به کمپ ما اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فتحی: شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است، مسائل مالی حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است، مسائل مالی حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید