رشد 67 درصدی اقامت گردشگران در هتل های آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ بازی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از رشد 67 درصدی اقامت گردشگران در هتل های استان اطلاع داد و گفت: طی این مدت، مجموع اقامت اعم از خانه های معلم، مراکز آموزش و پرورش، هتل ها و مهمان پذیرها 1 میلیون و 103 هزار و 209 نفر بوده است.

رشد 67 درصدی اقامت گردشگران در هتل های آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از ایکنا جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بر استفاده از فضای فناوری و دیجیتال برای معرفی هرچه بیشتر مناطق گردشگری استان تاکید نمود و گفت: آمادگی خود را برای مشارکت در برنامه های فرهنگی کشور و بخصوص کشورهای همجوار اعلام نموده ایم.

او ادامه داد: مشارکت در برنامه های فرهنگی سراسر کشور، موجب معرفی بهتر پتانسیل های گردشگری استان آذربایجان غربی در سراسر کشور می گردد و برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان برای 7 شهرستان در قالب مستند آذربایجان، شهر زیبایی ها تهیه شده و جهت تهیه همین مستند برای مابقی شهرستان ها نیز با صداوسیما رایزنی اجرا شده است.

جباری اضافه نمود: رزمایش ترافیکی نوروز 98 نیز با موضوع ناجا برنامه ریزی شده است و همچنین برگزاری مراسمات نوروزی را در 20 نقطه از استان خواهیم داشت تا آداب و رسوم سنتی استان را معرفی نمایند.

او در رابطه با آمار ده ماهه سفر سال 97 استان اعلام نمود: مجموع اقامت اعم از خانه های معلم، مراکز آموزش و پرورش، هتل ها و مهمان پذیرها 1 میلیون و 103 هزار و 209 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است و هتل ها با تعداد 309 هزار و 486 نفر رشد 67 درصدی را داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی یادآور شد: در رابطه با بازدیدهای نظارتی نیز طی ده ماهه امسال بالغ بر 2600 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

منبع: میراث آریا

به "رشد 67 درصدی اقامت گردشگران در هتل های آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 67 درصدی اقامت گردشگران در هتل های آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید