اولگنار سولسشایر: آرسنال در هفته های اخیر پیشرفت زیادی داشته است

به گزارش وبلاگ بازی، اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد گفت: تیم امری در هفته های اخیر پیشرفت زیادی داشته اما ما هم به اندازه کافی خوب هستیم.

اولگنار سولسشایر: آرسنال در هفته های اخیر پیشرفت زیادی داشته است

به گزارش وبلاگ بازی، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال در دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس، روند شیاطین سرخ را مثبت ارزیابی کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: اوضاع خوبی داریم و از طرفی روسای باشگاه مدام در حال مذاکره برای خرید بازیکنان مورد نظر من هستند. واقعا نمی دانم چقدر با تمدید فاصله داریم اما امیدوارم طی هفته های آینده خبرهای خوشی از راه برسد. مثلا در خصوص ماندن بایی باید بگویم به نظرم استقبال هواداران از این اتفاق جالب است. او در تمرینات فوق العاده و رویکردش خوب بوده پس امیدوارم سال ها اینجا بماند و از بازی کردن لذت ببرد.

او درباره آرسنال گفت: بازی با آرسنال همواره جذاب و حساس بوده؛ بخصوص وقتی در بازی های حذفی شکل می گیرد. با یک ترکیب مسنجم در استادیوم امارات به میدان می رویم و شخصا به نتیجه گیری امیدوار هستم. تیم امری در هفته های اخیر پیشرفت زیادی داشته اما ما هم به اندازه کافی خوب هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اولگنار سولسشایر: آرسنال در هفته های اخیر پیشرفت زیادی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولگنار سولسشایر: آرسنال در هفته های اخیر پیشرفت زیادی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید