37مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان مرکزی فعالیت دارند

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از کمیته امداد، عدالت بهرامی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری نقش مهمی در تسهیل خدمت رسانی به نیازمندان دارند، گفت: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا، بهره گیری از ظرفیت های موجود در درون محله ها، تنوع بخشی به فعالیت ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان، اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری نموده است.

37مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان مرکزی فعالیت دارند

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی اضافه نمود: مردم استان مرکزی در شش ماهه نخست امسال 79میلیارد و 560 میلیون ریال به مراکز نیکوکاری یاری نموده اند.

وی اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال گذشته مردم استان 36میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری در سطح استان اهداء نموده بودند که در امسال به نسبت سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

بهرامی با اشاره به اینکه در مراکز نیکوکاری علاوه بر جمع آوری یاری های مردمی، خدمات عمومی کمیته امداد نیز ارائه می گردد، عنوان کرد: افزایش مراکز نیکوکاری از برنامه های کمیته امداد استان مرکزی است که با هدف کاهش فقر و برطرف احتیاج محرومان و راهنمایی احتیاجمندان به سمت خودکفایی انجام می گردد.

بهرامی در خاتمه با بیان اینکه کمیته امداد بسترساز اصلی مراکز نیکوکاری است، گفت: این مراکز به شکل مستقل و مردمی با نظارت کمیته امداد اداره می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "37مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان مرکزی فعالیت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "37مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان مرکزی فعالیت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید