گوشی تازه موتورولا با تجربه عکاسی باورنکردنی

به گزارش وبلاگ بازی، در هفته های گذشته خبر های زیادی از گوشی های تازه موتورولا Motorola شنیده ایم که قرار است به زودی راهی بازار شوند، اما گویا سورپرایز های موتورولا به سرانجام نرسیده و این بار این شرکت تیزری کوتاه از یک گوشی ناشناخته و رده بالا را به نمایش گذاشت که علاوه بر بهره مندی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس، با عبارت تجربه عکاسی باور نکردنی توصیف شده است.

گوشی تازه موتورولا با تجربه عکاسی باورنکردنی

به گزارش وبلاگ بازی، شرکت موتورولا در سال های اخیر جایگاه خود را به عنوان عرضه کننده گوشی های مالی در بازار موبایل تثبیت نموده، اما اکنون به نظر می رسد این شرکت در پی رقابت با سایر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در رده پریمیوم است. این تصور از آنجا ناشی می گردد که این این برند متعلق به لنوو، اخیراً تیزری را در رسانه های اجتماعی منتشر نموده که حکایت از قریب الوقوع بودن عرضه یک گوشی پرچمدار با مشخصات ویژه از سوی این برند است که حداقل می دانیم از دوربین جالب توجهی برخوردار است.

تیزر تازه شرکت موتورولا در معرفی یک گوشی پرچمدار تازه

این شرکت، مشخصات گوشی پرچمدار و ناشناس خود را به وسیله یک تیزر در پلتفرم های رسانه های اجتماعی در صربستان، رومانی، هلند و چند کشور دیگر به اشتراک گذاشته، اما از ذکر نام دستگاه و یا زمان دقیق عرضه آن خودداری نموده است. با این حال، بعضی کارشناسان شایعات مطرح شده قبلی را مد نظر قرار داده و معتقدند این گوشی ناشناس احتمالا همان گوشی هوشمند مورد بحث Moto G200 خواهد بود. احتمال دیگر مطرح شده، مربوط به گوشی Motorola Edge 30 Ultra است که گفته می گردد با نام Moto Edge X عرضه خواهد شد. با این حال، از آنجایی که انتظار می رود Edge X به تراشه پرچم دار آینده Snapdragon مجهز گردد، بنابراین تنها احتمال به جای مانده گوشی Moto G200 خواهد بود. البته این موضوع نیز قطعیتی ندارد و شاید موتورولا به طور پنهانی گوشی تازهی را در دست توسعه داشته است.

به هر حال اگر این گوشی ناشناس را با Moto G200 یکی فرض کنیم، می توانیم به شایعات مطرح شده درباره این گوشی رجوع کنیم و بعضی مشخصات دیگر آن را آنالیز کنیم. انتظار می رود Moto G200 با صفحه نمایش +Full HD و نرخ به روز رسانی 144 هرتز عرضه گردد. این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 888 پلاس و 8 گیگابایت رم است که سیستم عامل اندروید 11 را اجرا می نماید. انتظار می رود این گوشی در چین با نام متفاوتی همانند Motorola Edge S30 عرضه گردد.

تازهترین تصویر رندر از گوشی Moto G200

به گزارش وبلاگ بازی، در بخش دوربین، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ S5KHM2، یک دوربین 13 مگاپیکسلی HI-1336 فوق عریض که به عنوان یک دوربین ماکرو عمل می نماید و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی OmniVision خواهد بود. در قسمت جلویی این دستگاه، یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی OmniVision OV16A1Q وجود خواهد داشت. بعلاوه اخیراً رندر های این گوشی هوشمند نیز به بیرون درز نموده است که طراحی آن را فاش می نماید.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ بازی

منبع: فرارو

به "گوشی تازه موتورولا با تجربه عکاسی باورنکردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تازه موتورولا با تجربه عکاسی باورنکردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید