کولاک مهلا مومن زاده در منچستر ، طلای دنیا در انتظار نابغه تکواندو ایران

به گزارش وبلاگ بازی، نماینده وزن 46- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در نخستین تجربه جهانی خود پیروز شد با شکست تمامی رقبایش راهی دیدار نهایی این رقابت ها گردد.

کولاک مهلا مومن زاده در منچستر ، طلای دنیا در انتظار نابغه تکواندو ایران

به گزارش وبلاگ بازی، در ادامه رقابت های تکواندو قهرمانی دنیا در منچستر انگلیس، مهلا مؤمن زاده نماینده جوان و با آتیه وزن 46- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در مبارزه نیمه نهایی برابر تان از چین و دارنده مدال برنز گرنداسلم 2018 با نتیجه 11 بر 9 به رجحان رسید و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.

مؤمن زاده فردا (پنج شنبه) برای کسب مدال طلای دنیا به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

مومن زاده که برای نخستین مرتبه راهی رقابت های دنیای شده است، پیش از این در دیدار نخست برابر آینور یواشپایازقزاقستان با نتیجه 21 بر یک به رجحان رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز مقابل جوردیناسمیت انگلیسی که مدال برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، با نتیجه 17 بر 7 به رجحان رسید و در سومین مبارزه نیز برابرگالینا مدودوا از روسیه با نتیجه 23 بر 3 به رجحان رسید. وی در یک چارم نهایی نیز مقابل لنا استوجکویک از کرواسی با نتیجه 30 بر 20 به رجحان رسید.

پیش از این تنها کیمیا علیزاده با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش بانوان پیروز به کسب مدال دنیای تاریخ تکواندو بانوان ایران شده بود.

محمد پلنگ افکن و اکرم خدابنده دیگر نمایندگان ایران در روز نخست با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت ها کنار رفتند.

فردا (پنج شنبه) در روز دوم این رقابت ها آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم تنها نماینده ایران است که به مصاف رقبایش می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کولاک مهلا مومن زاده در منچستر ، طلای دنیا در انتظار نابغه تکواندو ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاک مهلا مومن زاده در منچستر ، طلای دنیا در انتظار نابغه تکواندو ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید