کلانتری: برای پیروزی مقابل مس کوشش می کنیم

به گزارش وبلاگ بازی، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در نشست مطبوعاتی قبل از ملاقات با مس رفسنجان توضیحاتی را بیان نمود.

کلانتری: برای پیروزی مقابل مس کوشش می کنیم

به گزارش وبلاگ بازی، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از ملاقات با تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: تمام 16 تیمی که در لیگ بازی می نمایند، قدرتمند هستند. هر تیمی نقاط ضعف و قوت خود را دارد و در لیگ برتر نمی گردد گفت تیمی ضعیف است. برای بهبود شرایط خود در جدول به سه امتیاز بازی فردا نیازمند هستیم و تمام تلاش خود را برای پیروزی برابر تیم فوتبال مس رفسنجان انجام می دهیم.

او گفت: مدیر عامل و دیگر عوامل مجموعه خالصانه کار می نمایند تا مسائل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی رفع شوند. کادرفنی، بازیکنان و رسانه ها هم کار خود را به خوبی انجام می دهند. از کسانی که برای ورزش شیراز و جوانان آن تلاش می نمایند، تشکر می کنم. بر پیشانی تیم فجر شهید سپاسی، مظلومیت نقش بسته است و با وجود کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این مظلومیت بیشتر می گردد. همان طور که در بازی های گذشته با ناداوری 5 - 6 امتیاز از فجر شهید سپاسی گرفته شده است. ان شاءالله با توکل به خدا و شهید سپاسی و تلاش و تلاش همه مجموعه و دوستداران تیم به اهدافی که داریم یعنی ماندن در لیگ و جایگاه خوب می رسیم.

بیشتر بخوانید

  • شاگردانم مقابل آلومینیوم جسورانه بازی کردند
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کلانتری: برای پیروزی مقابل مس کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: برای پیروزی مقابل مس کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید