چگونه از جزییات قبض گاز آگاه شویم؟

به گزارش وبلاگ بازی، سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: قبوض کاغذی گاز از بهمن ماه سال گذشته به طور رسمی حذف شد و تمام مشترکان می توانند با مراجعه به سایت گاز هر استان از جزییات قبوض خود آگاه شوند.

چگونه از جزییات قبض گاز آگاه شویم؟

به گزارش وبلاگ بازی، محمد عسگری در مصاحبه با ایسنا با بیان اینکه فرایند حذف قبوض کاغذی گاز از آبان ماه سال گذشته شروع شد و در نهایت در بهمن ماه 98 تمام قبوض کاغذی حذف شدند، اظهار کرد: تنها در موارد خاص و با درخواست مشترکان قبض گاز چاپ می گردد.

وی با بیان اینکه در سایت شرکت گاز هر استان، جزییات قبوض گاز مشترک به طور کامل وجود دارد، توضیح داد: مشترکان می توانند با مراجعه به سایت مورد نظر اطلاعات مورد احتیاج خود را کسب نمایند و تا کنون نیز هیچ مسئله ای در این رابطه وجود نداشته است.

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه در حال حاضر 24 میلیون مشترک گاز در کشور وجود دارد، اظهار کرد: تقریبا تمام این افراد شماره تلفن خود را در اختیار ما قرار داده اند و افرادی که توانایی قرائت اعداد و یا استفاده از اینترنت را نداشته باشند، معمولا از فرزندان خود و یا کارمندان شرکت گاز یاری می گیرند.

اواخر پاییز سال 1397 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از صرفه جویی 1440 میلیارد تومانی در صورت حذف قبوض کاغذی آب، برق، گاز و تلفن اطلاع داد و گفت: با این صرفه جویی می توان کارهای بزرگی به نفع مردم انجام داد و ذهن مردم را باید نسبت به هدر رفت این منابع حساس کرد.

آمارها حاکی از آن بود که 35 میلیون کنتور برق، حدوداً همین تعداد کنتور آب و 20 میلیون کنتور گاز در ایران وجود دارد و برآوردها نشان می داد 1440 میلیارد تومان برای قبوض خدماتی هزینه می گردد. این در حالی بود که به گفته آذری جهرمی، ظرفیت کامل برای صدور تمام این قبوض به صورت الکترونیکی فراهم است.

تا کنون قبوض کاغذی برق و گاز در کل کشور حذف شده اما برای حذف قبوض کاغذی آب هنوز این امر به طور رسمی رقم نخورده است و طبق گفته مسئولان این کار به زمان بیشتری احتیاج دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "چگونه از جزییات قبض گاز آگاه شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از جزییات قبض گاز آگاه شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید