واکنش ها به فرو ریختن بخشی از استادیوم خانگی نایمخن، مصدومی بر جای نماند

به گزارش وبلاگ بازی، شب گذشته اتفاقی غیرمنتظره فوتبال هلند و لیگ باشگاهی اردویژه را تحت الشعاع خود قرار داد.

واکنش ها به فرو ریختن بخشی از استادیوم خانگی نایمخن، مصدومی بر جای نماند

به گزارش وبلاگ بازی، تیم فوتبال ویسته شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته نهم از سطح اول فوتبال باشگاهی هلند موسوم به اردویژه پیروز شد به لطف گل دقیقه 16 فردریکسن با نتیجه یک بر صفر میزبان خود اِن ای سی نایمخن را شکست دهد و به رده ششم جدول صعود کند.

پس از این بازی بازیکنان تیم ویتسه به سمت بخشی از استادیوم گوفراشتادیون رفتند که طرفداران شان در این بازی خارج از خانه برای حمایت از آنها در آنجا حضور داشتند و به شادی با آنها پرداختند. در حین همین شادی بابت این پیروزی بود که بخشی از سکویی که طرفداران ویتسه در حالا بالا و پایین پریدن روی آن بودند، فرو ریخت اما با توجه به اینکه این سکو از زمین ارتفاع کمی داشت، اتفاق خیلی جدی رخ نداد و مصدومی هم برجای نماند.

هوبرت برولز شهردار شهر نایخمن در واکنش به این اتفاق در گفت وگو با روزنامه هلندی تلگراف گفت: بابت اتفاقی که در استادیوم گوفراشتادیون افتاد خیلی شوکه شدم. خوشبختانه تا جایی که من می دانم، کسی مصدوم نشده است. می خواهم هر چه سریعتر آنالیز هایی در خصوص اتفاق اتفاق افتاده، صورت بگیرد.

یکی از طرفداران تیم فوتبال ویتسه هم در رابطه گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و همه به اتوبوس (جهت بازگشت به شهر خود) بازگشته ایم، اما لحظه شوکه کننده ای بود. همه در سلامت به خانه باز می گردیم. ما این بازی را بردیم و این از هر چیز مهمتر است.

فیلم فرو ریختن بخشی از این استادیوم را در زیر می بینید:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش ها به فرو ریختن بخشی از استادیوم خانگی نایمخن، مصدومی بر جای نماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به فرو ریختن بخشی از استادیوم خانگی نایمخن، مصدومی بر جای نماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید