نوری بعد از باخت: امیدوار تر شدم

به گزارش وبلاگ بازی، آلکس نوری در خاتمه بازی گفت: مقابل کلن ما نمایشی شجاعانه داشتیم و باختیم. شکست همیشه تلخ است اما این باخت من را از همیشه برای این انتخاب و حضور روی نیمکت اینگول اشتات امیدوارتر کرد.

نوری بعد از باخت: امیدوار تر شدم

به گزارش وبلاگ بازی ،رقابت های هفته هفتم بوندس لیگا B در شرایطی برگزار گردید که آلکساندر نوری مربی ایرانی – آلمانی یک روز بعد از در دست دریافت سکان راهنمایی اینگول اشتات شاگردانش را به مصاف کلن صدرنشین رقابت ها برد و در سرانجام با دو بدشانسی نتیجه را 2-1 به این حریف قدرتمند واگذار کرد.

نوری بعد از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: نه به خاطر نتیجه بلکه به خاطر عملکردی که بازیکنان داشتند، خوشحالم چون آنها به عنوان یک تیم با همدلی به میدان رفتند و ایستاده مردند. اینگول اشتات مقابل کلن یک تیم نشان داد و همین نکته می تواند برای من و طرفداران دلخوشی بزرگ باشد که در روزها و هفته های آتی زمینه موفقیت را برای مان فراهم کند.

او ادامه داد: خوب بازی کردیم و توانستیم تیمی قدرتمند مثل کلن را به دردسر بیاندازیم. چه بسا اگر روی دو بدشانسی گل نمی خوردیم می توانستیم امتیاز هم بگیریم به خصوص در نیمه دوم که از شانس های گلزنی خود بهره ای نبردیم. به هر حال این بازی به سرانجام رسید و از امروز برنامه ما برای رساندن تیم به شرایط ایده آل شروع می گردد.

سرمربی ایرانی - آلمانی در ادامه با تبریک به کلن به خاطر کسب این پیروزی گفت: از طرفداران مان که برای حمایت ما به استادیوم آمدند، ممنونم ضمن این که باید به کلن بابت کسب سه امتیاز همین طور مهمان نوازی خوب شان تبریک بگویم.

آلکس نوری در سرانجام گفت: مقابل کلن ما نمایشی شجاعانه داشتیم و باختیم. شکست همیشه تلخ است اما این باخت من را از همیشه برای این انتخاب و حضور روی نیمکت اینگول اشتات امیدوارتر کرد تا بتوانیم تیمی داشته باشیم که مایه افتخار همه طرفداران باشد. ما راهی را انتخاب کردیم که کاملا مثبت است و به زودی طرفداران با قرار دریافت در این راه کاملا شادمان خواهند بود.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "نوری بعد از باخت: امیدوار تر شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری بعد از باخت: امیدوار تر شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید