منطقی تر است رحمتی مقابل السد بازی کند، صعود استقلال محال نیست

به گزارش وبلاگ بازی، فرشاد فلاحت زاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: باوجود این که صعود استقلال به نیمه نهایی آسیا بسیار سخت است، اما این اتفاق غیرممکن و محال نیست. تاریخ فوتبال پر است از اتفاقات غیر قابل پیش بینی و این بازی هم می تواند به یک بازی تاریخی تبدیل گردد. این بستگی به روحیه بازیکنان در میدان دارد. بازیکن هم حسش را از نیمکت می گیرد. من امیدوارم شفر شجاعانه به این بازی برود و این روحیه شجاعت از او به تیم درون زمینش منتقل گردد.

منطقی تر است رحمتی مقابل السد بازی کند، صعود استقلال محال نیست

وی اضافه کرد: منطقی نیست که تیم از همان دقیقه اول انتحاری بازی کند. لااقل یک نیمه باید بازی منطقی و دور از احساس در دستور کار قرار گیرد. یقینا السدی ها برای دفاع از نتیجه ای که در تهران گرفته اند به میدان می آیند و قرار نیست در این بازی به آب و آتش زده و فشار بیاورند و ما باید از این فضا استفاده کنیم. اما اگر در چهل پنجاه دقیقه اول نتیجه نگرفتیم بعد از آن باید دست به یک بازی انتحاری بزنیم چون دیگر چیزی برای از دست دادن وجود ندارد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص استفاده از رحمتی یا حسینی در این بازی بیان داشت: هر دو دروازه بانهای شایسته ای هستند. اما از آنجایی که قرار است یکی از آنها انتخاب گردد، به نظر من رحمتی گزینه ای مناسب تر و منطقی تر است. چون رحمتی هم از تجربه بیشتری به خصوص در آسیا بهره مند است و هم به دلیل اشتباهاتی که در بازی رفت داشت انگیزه زیادی برای جبران دارد. جمع دو فاکتور انگیزه و تجربه می تواند از رحمتی یک گزینه مناسب برای این بازی بسازد.

مدافع پیشین آبی پوشان در ادامه خاطر نشان ساخت: در مجموع نقش بازیکنان درون زمین در این بازی بسیار زیاد است. بازیکنان باید به نوعی بازی نمایند که جای خالی هیچ بازیکن غایبی احساس نگردد. آنها باید برای این بازی از جان مایه بگذارند و هرکدام به اندازه دو بازیکن دوندگی و جنگندگی داشته باشند.

فلاحت زاده در خاتمه و در پاسخ به این سئوال وبلاگ بازی که از وی پرسیده بود به نظرت نتیجه این بازی چه می گردد گفت: شاید پیش بینی در فوتبال صحیح نباشد اما به نظر یک-یک محتمل ترین نتیجه ای است که می توان برای این بازی پیش بینی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "منطقی تر است رحمتی مقابل السد بازی کند، صعود استقلال محال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقی تر است رحمتی مقابل السد بازی کند، صعود استقلال محال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید