معمای لیست خروجی استقلال؛ خط قرمز فرهاد روی نام ستاره چپ پا؟

به گزارش وبلاگ بازی، خبرنگاران: استقلال با فرهاد مجیدی در حال سپری کردن فصل عجیبی است. این سرمربی که امید زیادی داشت بازیکنان فصل گذشته اش را در اختیار داشته باشد و فقط با یکی دو خرید تیم را تقویت کند به ناگاه با انقلاب عجیب و غریبی روبرو شد که نه تنها با خروج بازیکنان زیادی از فصل گذشته همراه بود بلکه لیست ورودی هایش هم دو رقمی شده است.

معمای لیست خروجی استقلال؛ خط قرمز فرهاد روی نام ستاره چپ پا؟

به گزارش وبلاگ بازی، فارغ از این جابجایی های گسترده، میل فرهاد مجیدی برای خریدن بازیکن نو هنوز فروکش نکرده است. او از ابتدای جابجایی در پی خریدن بازیکن خارجی بوده، یکی را خریده و در کوشش است تا 2 بازیکن خارجی دیگر هم بخرد. در این میان، اما شرایط برایش چندان ساده هم نخواهد بود، چون از این زمان به بعد اگر قرار باشد بازیکن نو بخرد، باید حتما بازیکنان استقلال را در لیست خروجی قرار دهد.

استقلال با خریدن آرتور کوین یامگا، به طور رسمی لیست بازیکنان بزرگسالش را پر کرد. با وجود آنکه شنیده می شد فرهاد مجیدی حتما باید بازیکن از لیست خارج کند تا یامگا را بخرد، احتیاجی به چنین کاری نبود. شرایط، اما از این زمان به بعد فرق دارد، چون اگر مجیدی بخواهد 2 بازیکن خارجی دیگر بخرد آن وقت باید 2 بازیکن را از لیست خارج کند. در خصوص احمد موسوی، مدافع راست این تیم که مدت هاست شایعه شده در لیست خروج نهاده شده و منتظر دریافت نامه عدم احتیاج است. گزینه بعدی، اما بازیکن مهمتر است: بابک مرادی.

هافبک چپ پا و تکنیکی استقلال که پیش از پیوستن به این باشگاه مشتریان زیادی داشت، یکی از گزینه های خروج است. با این حال شرایط برای او چندان شفاف نیست. شایعه شده باشگاه استقلال از این بازیکن خواسته تا زمان معین تکلیف خرید نو صبر کند و اگر سومین بازیکن خارجی استقلال در دسترس نهاده شد آن وقت بابک مرادی در لیست خروج قرار خواهد گرفت.

خلاصه آنکه استقلال اگر بخواهد 2 بازیکن نو دیگر بخرد باید 2 بازیکن از لیست کنونی اش را در لیست خروج قرار دهد که عنوان شده این دو بازیکن احمد موسوی و بابک مرادی هستند.

منبع: فرارو

به "معمای لیست خروجی استقلال؛ خط قرمز فرهاد روی نام ستاره چپ پا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای لیست خروجی استقلال؛ خط قرمز فرهاد روی نام ستاره چپ پا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید