طرفداران دکوراسیون خانه با تم تاریک حتما بخوانند!

به گزارش وبلاگ بازی، دکوراسیون خانه با تم تاریک و یا همان تم سیاه یکی از خاص ترین تم رنگی در دکوراسیون خانه است که، هر کسی از ان استفاده نمی کند. اما خیلی از افراد که سلیقه متفاوتی دارند. این نوع از تم های رنگی را بسیار پسند می کنند. دکوراسیون خانه با تم تاریک یکی از دکوراسیون های بسیار شیک و متفاوت در طراحی داخلی است. اما نکته ای که در استفاده از این تم باید در نظر داشته باشید. این است که استفاده از دکوراسیون خانه با تم تاریک برای خانه هایی با متراژ و فضای کم اصلا مناسب نمی باشد. بنابراین اگر قصد استفاده از این سبک از دکوراسیون را دارید. بهتر است ان را در فضا های بزرگ اجرایی کنید. اگر می خواهید با دکوراسیون خانه با تم تاریک به صورت کامل اشنا شوید. خواندن این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.

طرفداران دکوراسیون خانه با تم تاریک حتما بخوانند!

بررسی محیط قبل از طراحی دکوراسیون خانه با تم تاریک

بررسی شرایط محیط در دکوراسیون خانه با تم تاریک، از اهمیت بسیاری برخوردار است. این موضوع به منظور بررسی رنگ هایی است که با درصد های مختلف در یک محیط مورد استفاده قرار گرفته اند. به طور مثال اگر فضای خانه را به صورت کامل تیره کرده اید. باید از وسایل روشن تری در فضا استفاده کنید. اما اگر دیوار های نسبتا روشنی دارید. می توانید لوازمی مانند مبلمان را از رنگ های تیره و تاریک استفاده کنید. این تضاد در رنگ ها می تواند موجب مجذوب کنندهیت بیشتر دکوراسیون خانه شما شود. و همچنین روحیه شما را کمتر تحت تاثیر قرار دهد.

رنگ ها در دکوراسیون خانه با تم تاریک

استفاده از رنگ های تیره به صورت مطلق در دکوراسیون خانه با تم تاریک کار بسیار اشتباهی است. در طراحی این سبک از دکوراسیون ها، از رنگ سیاه در تم اصلی استفاده می شود. اما در کنار ان از برخی از رنگ های روشن مانند خاکستری، سفید مات، زرد و … استفاده می شود. از طرفی استفاده از درجه های مختلف خاکستری در کنار رنگ سیاه می تواند به مجذوب کنندهیت بیشتر دکوراسیون خانه با تم تاریک بی افزاید.

از طرفی تیرگی زمانی معنا و جلوه پیدا می کند که در کنار روشنی به کار رود. بنابراین اگر می خواهید رنگ سیاه در خانه شما جلوه داشته باشد. بهتر است در برخی از نقاط خانه از رنگ سفید استفاده کنید.

نقش نور های طبیعی و مصنوعی در دکوراسیون خانه با تم تاریک

اگر قصد طراحی دکوراسیون خانه با تم تاریک را دارید. بهتر است فضای شما از نور طبیعی و مصنوعی در کنار هم برخوردار باشد. برای استفاده از نور های مصنوعی در این نوع از دکوراسیون ها بهتر است از نور های مخفی و پراکنده استفاده کنید. تا اینکه بخواهید نور را از یک منبع بزرگ در وسط خانه تامین کنید. همچنین استفاده از نور های تزئینی در زیبایی و مجذوب کنندهیت دکوراسیون های تاریک بی تاثیر نخواهد بود.

ایده هایی برای دکوراسیون خانه با تم تاریک

در فضای ناهار خوری می توانید از متریال های انتیک تیره و متفاوت (سنگ، چوب) در دیوار اصلی فضای ناهار خوری استفاده کنید. و میز ناهار خوری را با رنگ روشن تری انتخاب کنید.

استفاده از دیوار های انتیک و کار شده به رنگ تیره و یا استفاده از کاغذ دیواری های تیره در پشت تلویزیون هم می تواند در زیبایی این سبک از دکوراسیون تاثیر گذار باشد.

از دیگر ایده های دکوراسیون خانه با تم تاریک، می توان به استفاده از سقف های کاذب با چوب های تیره اشاره کرد. برای استفاده از این ایده می توانید در سقف با چوب های تیره سقف کاذب را اجرایی کنید. و نور های مخفی درون ان قرار دهید.

استفاده از المان های مورد استفاده در دکوراسیون روستیک می تواند در این سبک از دکوراسیون بسیار مجذوب کننده و هماهنگ باشد.

استفاده از دکوری های نقره ای رنگ و انتیک می تواند در زیبایی دکوراسیون خانه با تم تاریک بسیار تاثیر گذار باشد.

استفاده از ترکیب رنگ مشکی و نقره ای، ترکیب رنگ مشکی و خاکستری و استفاده از تم های مختلف مشکی در کنار تک رنگ های خاص مانند سفید می تواند از جلوه بسیار بالایی در دکوراسیون با تم های تاریک برخوردار باشد.

استفاده از مبلمان مشکی در کنار کوسن های نقره ای و یا شمعدانی های مشکی در کنار شمع های نقره ای از ست های پر کاربرد در این نوع دکوراسیون است.

منبع: اتاق

به "طرفداران دکوراسیون خانه با تم تاریک حتما بخوانند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران دکوراسیون خانه با تم تاریک حتما بخوانند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید