شیرینی علم را از رادیو جوان بشنوید!

به گزارش وبلاگ بازی، رادیو جوان بر اساس احتیاج مخاطب جوان خود برنامه رادیوم را طراحی نموده که شخصیت محور است. مجری برنامه سیاوش صفاریان پور است که به سبب سبک اجرایش، فضای برنامه از حالت خشک و علمی و تخصصی به یک دورهمی علمی رادیویی تبدیل خواهد شد.

شیرینی علم را از رادیو جوان بشنوید!

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از روابط عمومی رادیوجوان، این ایستگاه رادیویی به صورت 24 ساعته در حال فراوری و پخش برنامه های شنیدنی مطابق با سلیقه و احتیاج مخاطبان جوان خود است و تغییر فصل هم یکی از بهانه های برنامه ریزان رادیو جوان برای بازنگری در ساختار برنامه هاست.

شرایط پاییز، فصل درس و مدرسه با روزهای بلند و شب های کوتاه با زمستان، بهار و تابستان متفاوت است و بالعکس.

سال جاری هم به علت شیوع ویروس منحوس کرونا مدارس و دانشگاه ها و مراکز تفریحی تعطیل شده اند، و چون نوجوانان وجوانان-که مخاطبان هدف شبکه اند- عمدتا در خانه به سر می برند و معمولا برای بخش عمده ای از وقت شان برنامه خاصی ندارند، بنابراین رسانه رادیو می تواند قسمتی از این زمان را با برنامه هایی مناسب و متناسب که بر اساس پژوهش ها باید بیشتر سرگرم کننده باشند، در اختیار بگیرد.

رادیو جوان بر اساس احتیاج مخاطب جوان خود برنامه رادیوم را طراحی نموده که شخصیت محور است. مجری برنامه سیاوش صفاریان پور است که به سبب سبک اجرایش، فضای برنامه از حالت خشک و علمی و تخصصی به یک دورهمی علمی رادیویی تبدیل خواهد شد.

یکی از نکات جالب رادیوم بیان علم به زبان ساده اما کاربردی است که هم مخاطب خاص و علاقه مند به علم را با خود همراه می نماید و هم مخاطب عام را.

برنامه رادیوم از امشب به روی آنتن رادیو جوان می رود و قرار است از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 پخش گردد.

رادیوم برنامه ای با هدف ترویج علم است که با شعار شیرینی علم را بشنوید به سردبیری احسان مهرجو و تهیه کنندگی شایان بهلولی کاری از گروه جوان و دانش شبکه رادیویى جوان است که در نخستین قسمت، به عجایب هفتگانه قرن بیست و یکم می پردازد.

برنامه های رادیوجوان را می توانید بر روی موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز بشنوید!

منبع: جام جم آنلاین

به "شیرینی علم را از رادیو جوان بشنوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرینی علم را از رادیو جوان بشنوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید