ستاره سابق استقلال به پرسپولیس نزدیک تر شد

به گزارش وبلاگ بازی، باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی برای پرداخت تمام و کمال مطالبات گابریل کالدرون سرمربی پیشین این تیم است تا بتواند همراه با گرفتن رضایت از خواکین دستیار او در سرخپوشان و مربی فعلی فولاد بتواند محرومیت این تیم از حضور در جابجایی تابستانی را رفع کند.

ستاره سابق استقلال به پرسپولیس نزدیک تر شد

مجید صدری که مبلغ بدهی 580 هزار دلاری به کالدرون را آماده پرداخت نموده است منتظر دریافت شماره حساب از این مربی است تا بتواند پنجره جابجاییی پرسپولیس را تا سه شنبه هفته آینده باز کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس میخواهد فهرست بازیکنان این تیم را با حضور یک بازیکن تازه تکمیل کند. از این رو شایعاتی درباره احتمال حضور کاوه رضایی مهاجم پیشین استقلال تهران که در اود هورلی بلژیک نیمکت نشین شده است مطرح شد.

رضایی که رابطه صمیمانه ای با سرمربی پرسپولیس دارد در تعطیلات تابستانی با گل محمدی نیز صحبت نموده بود اما گفتگوی طرفین ارتباطی به انتقال وی نداشت و رضایی در فهرست خرید پرسپولیس قرار ندارد. ضمن اینکه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همچنان علاقه ای به بازگشت به کشور ندارد و می خواهد فوتبال خود را در لیگ های اروپایی پیگیری کند.

گل محمدی دنبال بازیکن است که بتواند در پست هافبک تهاجمی نیز ایفای نقش کند اما تمام بازیکنان مد نظر او در تابستان امسال به باشگاه های تازه خود منتقل شده اند. این مربی همچنان منتظر است تکلیف پرونده کالدرون معین گردد تا بتواند گزینه مورد نظر خود را در فرصت اندک به جای مانده تا خاتمه جابجایی تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه کند.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال 16 آبان ماه آخرین فرصت جابجایی تابستانی لیگ برتر بیست و یکم است.

منبع: فرارو

به "ستاره سابق استقلال به پرسپولیس نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سابق استقلال به پرسپولیس نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید